דילוג לתוכן הראשי

חשיפת הגורמים לנפח זרע נמוך, שפיכה חלשה ופוריות נמוכה אצל גברים

בואו נחזור לשאלה המרכזית של הבלוג שלנו. מה זה זרע? מהיכן זה מגיע?

ישנם מיליוני זרע המיוצרים על ידי האשכים שלך (אשכים) מדי יום. תאי זרע עוברים את חלוקת התא הטבעית שמובילה בהכרח להבשלתו. במהלך השפיכה, הזרע נשאב לתוך צינור הזרע של הגבר, שם מופרשים פרוקטוז, נוזלי זרע וכימיקלים אחרים. הזרע שלך בתוספת נוזלים אחרים ממהרים על פני שלפוחית ​​השתן דרך השופכה ויוצאים מהפין שלך.

זה גם מוכיח את העובדה שאם תגדיל את נפח הזרע, יגיעו לך יותר זרע דרך הפין שלך , משמעות הדבר היא התכווצויות מהנות יותר ואורגזמה עוצמתית וגדולה יותר.

כדי שהזרע ייכנס לצוואר הרחם של האישה, אתה צריך לחוות זקפה, אורגזמה ושפיכה. זקפה מתרחשת כאשר הפין שלך מגורה או כאשר יש לך מחשבה אירוטית. ישנה זרימה פתאומית של דם לחדרי רקמת הזקפה בפין. זה, בתורו, ממלא את הפין מה שהופך אותו להתקשות, מוגדל ומורם.

עם המשך גירוי, אורגזמה ושפיכה נוצרת. אורגזמה, המכונה השיא המיני, היא תגובה רגשית או פסיכולוגית מהנה המלווה בשפיכה. ישנם שני שלבים של אורגזמה: הראשון, הנקרא בלתי נמנע שפיכה, מתרחש שתיים עד ארבע שניות לפני השפיכה.

במהלך השניות המכריעות הללו, ייתכן שאתה מודע לכך שאתה עומד "לבוא", ולא יכולת לעשות דבר כדי לשלוט בזה. שלפוחית ​​הזרע שלך ובלוטת הערמונית שלך מתחילות לפעום. השלב השני של האורגזמה מתרחש כאשר אתה פולט זרע לא רצוני בנחשולי עווית. בממוצע, כפית אחת (2-15 מיליליטר) של זרע נדחפת המכילה 40 עד 150 מיליון זרע! "השפריץ הראשון" מכיל בדרך כלל את הכמות הגדולה ביותר של זרע.

לאחר מכן, אתה עובר תקופת החלמה שבה אינך יכול לחוות אורגזמה נוספת. זה עשוי להימשך מספר דקות ולפעמים במשך שעות.

כפי שניתן להבחין מהודעה קצרה זו, זרע הוא מרכיב חיוני במין ובאורגזמה. אם תגדיל את נפח הזרע, תוכל לשפר את הפוריות שלך, להגביר את עוצמת האורגזמות שלך ואפילו לעזור לבן הזוג ליהנות יותר ממין. סיבה נוספת להגדיל את נפח הזרע, נכון?

נפח זרע נמוך ויציאות חלשות

מתי גבר צריך להיות מודאג לגבי הנפח והעוצמה שלו? לפעמים ירידה דרמטית בנפח השפיכה עשויה להעיד על חסימה של אחת מצינורות השפיכה. חסימת צינור מאובחנת על ידי אולטרסאונד של הערמונית. גורמים אפשריים נוספים לירידה בנפח כוללים שפיכה לאחור או זיהום ארוך טווח של הערמונית (דלקת ערמונית כרונית).

ירידה בנפח הזרע עשויה להיות פשוט חלק נורמלי מההזדקנות ולא בהכרח תגרום לירידה בפוריות. אם יש חשש לכמות, מראה ומרקם השפיכה, אולי כדאי לשקול בדיקת זרע אצל רופא מוסמך.

ניתוח הזרע הסטנדרטי מודד את נפח הזרע ואת ה-pH, מנתח מיקרוסקופי עבור פסולת ואגלוטינציה, מעריך ריכוז ומורפולוגיה של הזרע, סופר לויקוציטים של זרע ומזהה תאי נבט לא בשלים. בדרך כלל זה מתבצע לאחר יומיים עד שבעה ימים של התנזרות מינית, על דגימת זרע שנאספת במשרד הרופא.

הרופא כנראה ירצה גם לערוך בדיקות לשלול זיהום בדרכי השתן, זיבה וכלמידיה. במקרים רבים, ניתוח הזרע מניב תוצאות שהן מבחינה טכנית בטווח ה"נורמלי", אך גברים עשויים עדיין לחוש חוסר שביעות רצון מכוח ההתכווצות של האורגזמות, נפח ומראה השפיכה שלהם ומהפוריות שלהם. עבורם, ועבור גברים שפשוט רוצים לחוות את תוספת הביטחון וההנאה של נפח זרע גבוה יותר, ישנם תכשירים טבעיים מצוינים אשר מטפלים בצורה הוליסטית בבעיה ומגדילים את נפח הזרע ללא תופעות לוואי.

ניתוח זרע

ניתוח של זרע הוא התהליך שבו נקבעת כמויות הזרע שאדם יוצר איכותו. בדרך כלל ניתוח זרע מונה לכל הגברים הסובלים מאי פוריות. הזוגות, המבקשים ללדת, אך התמודדו עם הבעיה כאן, פונים לרופא. ניתוח זרע הוא אחד הדברים הראשונים שהם צריכים לעשות מכיוון ששלושים אחוזים מכלל הזוגות אינם פוריים בשל איכות הזרע הנמוכה. ניתוח זרע הוא גם שיטה בשימוש נרחב לבדיקת יעילותן של פעולות כגון כריתת כלי דם וכריתת כלי דם היפוך.

ניתוח הזרע דורש כמה הכנות מיוחדות אם אתה מתכוון להחזיק אותו. קודם כל, אתה לא אמור לקיים פעילות מינית (מסתיימת בשפיכה) במשך 2 עד 5 ימים לפני יום הניתוח. בכך תוכלו להיות בטוחים שנפח הזרע יהיה בכמויות הגבוהות ביותר האפשריות שיבטיחו את יעילות ההערכה ואמינותה. אתה יכול גם לנסות להגדיל את נפח הזרע באמצעות כדורי נפח אם נפח הזרע שלך אינו מספיק לניתוח זרע מלא.

חוץ מזה, אתה צריך להיות פעיל מינית 1-2 שבועות לפני ביצוע ניתוח הזרע, כי התנזרות ארוכה עלולה לגרום לחוסר פעילות של הזרע. ורצוי גם להימנע משתיית אלכוהול מספר ימים לפני הבדיקה ולדווח לרופא אם את נוטלת תרופה כלשהי.

נדרשת דגימה של הזרע שלך לביצוע ניתוח הזרע. אתה יכול לשפוך אותו בכוס דגימה קטנה במרפאה או בחדר האמבטיה של בית החולים שבו תתבצע הבדיקה, או בפרטיות ביתך. הדרך הנפוצה ביותר לאיסוף הדגימות היא באמצעות אוננות לתוך כוס הדגימה הקטנה. אבל אתה יכול גם לעשות את זה לאחר סקס על ידי איסוף הזרע שלך מקונדום (אתה יכול לשים אותו במיכל מיוחד כדי למנוע דליפה או שבירה) או שפיכה לתוך כוס הדגימה במהלך יחסי מין.

מדוע חשוב נפח הזרע?

גברים בדרך כלל מגדילים את נפח הזרע כדי לשפר את הביצועים במיטה, להגיע לאורגזמות ארוכות יותר ולספק את אוהביהם. אבל זה מעלה את השאלה: האם נשים אוהבות עומס גדול של זרע?

התשובה היא... כן, הם אוהבים. הסטנדרטים ליופי ומשיכה מינית לא הומצאו על ידי אף מומחה למין. הם מקודדים עמוק בגנים שלנו ואין לנו ברירה לגבי דברים מסוימים אם אנחנו אוהבים אותם או לא. רוב הנשים אוהבות גברים בטוחים ומלאי תשוקה. בדיוק כמו הרעיון של הגדלת הפין, חזה שעיר או קול עמוק, נשים לראות את העומס הגדול של ההצטיינות כחלק ממלאי הגברים העליון.

זה לא באמת משנה אם נשים רואות עומס גדול יותר כמבולגן או גס ברמה הרציונלית של המוח שלהן. הם עדיין אוהבים את זה עמוק בפנים כי זה לוחץ על כפתורים בחלק הבסיסי ביותר של המוח שלהם. בדיוק כמו שגברים עדיין נופלים בזוג חזה גדול למרות כל הטרנדים האופנתיים שסחפו את העולם הזה.

מה שמביא אותנו לשאלה ההגיונית הבאה: אם יש לי עומס קטן, איך אני מגדיל אותו. ובכן, מכיוון שאושרן של הנשים שלך מוטל על כף המאזניים, אספק לך תשובה מהירה. הדבר שצריך לעשות הוא לשים יד על כמה מאותם עשבי תיבול נפלאים, כמו פטריות מוסלי וריישי, שעזרו לגברים רבים להגדיל את נפח הזרע. אתה יכול ללכת על מוצר המכיל את מירב הצמחים לחיזוק הזקפה המוכרים לאדם. הם פועלים כדי לעזור לך לקבל זקפה ולהגדיל את נפח הזרע. עם עלייה של עד 500 אחוזים בנפח הזרע, הם הכלים האולטימטיביים לגבר שמתחשק לו לצאת מהקהל הממוצע ולהתקרב לפסגה.

נפח זרע והתעלסות

התעלסות היא היבט חיוני ביותר של נישואים, כי זה המקום שבו גבר ואישה יכולים להביע את צורת החיבה האינטימית ביותר שלהם זה כלפי זה. למרות שמשיכה גופנית והנאה חיוניות למין, הפעילות מתעלה על האיחוד הפיזי על ידי אישור והעמקת מערכת היחסים של בני זוג. לכן חשוב מאוד שגם הגבר וגם האישה יעשו את חלקם על מנת לספק את צרכיו של זה במלואו במיטה.

למרבה הצער, לא כל הזוגות מסוגלים ליהנות ממין טוב מסיבות שונות, חלקן קשורות לבעיות בבריאות המינית של הגבר. בהתחשב בערכו של סקס לגברים, אין זה מפתיע מדוע יש הרבה כדורים לשיפור הפין הנמכרים ב- שוק היום. תרופות אלו לא רק משפרות את בריאות הרבייה ואת חיי המין של גברים, אלא הן גם מצילות גברים מהתסכול והמבוכה של אי היכולת לספק ביצועים טובים במיטה.

למרות שהפוקוס של יצרניות ומפיצי תרופות רבים היה בטיפול בבעיות זיקפה והגדלת הפין, ישנן גם חברות כיום, המטפלות בבעיית הזרע וכדורי שוק שעוזרים להגדיל את נפח הזרע.

אורגזמה היא היבט חיוני בהתעלסות שגורמת לעתים קרובות לדאגות בקרב גברים. בעוד שגברים מסוימים מתוסכלים בגלל השיא מוקדם מדי או בגלל שהם לא יכולים להגיע בכלל, אחרים אינם מרוצים מנפח הזרע. למרות שגברים יכולים לתקן את הפגם הזה של בריאות הרבייה הגברית באמצעות תוספי מזון מודרניים, אתה צריך להיות זהיר מאוד ולבחור גלולות מומלצות על ידי רופא ללא תופעות לוואי.

גורמים לנפח זרע נמוך וליציאות חלשות: עישון ושתייה

- על פי מחקר שנערך על ידי המדור לאנדוקרינולוגיה של המרכז הרפואי לאהי היצ'קוק, ברלינגטון, מסצ'וסטס, עישון גורם ירידה משמעותית במספר הזקפות הספונטניות המתרחשות במהלך השינה.

זקפות אלו הן אחד הסימנים המעידים על זרימת דם טובה וחיי מין בריאים. ירידה בתדירות או בעוצמתם היא סימן בטוח שהפרעת זיקפה קרובה. המחקר גם הראה שהימנעות מעישון למשך 24 שעות בלבד הביאה לעלייה דרמטית באיכות הזקפות הספונטניות. עישון הוא גם השורש לבעיות רבות אחרות, כולל סרטן ריאות.

- המחלקה לפסיכיאטריה מבית הספר לרפואה של האוניברסיטה בלובק, גרמניה, פרסמה מחקר המוכיח כי שתיינים כבדים סובלים לעתים קרובות יותר מבעיות זיקפה מאשר שתיינים מזדמנים.

- אלכוהול נוטה לגרום למצב נעים של רגיעה ובדרך כלל חושבים שיש לו השפעה חיובית על החשק המיני. עם זאת, אלכוהול הוא מדכא ויש לו השפעה שלילית גדולה על החשק המיני. זה גם מקשה על גברים להשיג ולתחזק זקפה.

- המעבדה הלאומית לורנס ליברמור, המנוהלת ומופעלת על ידי אוניברסיטת קליפורניה, ערכה מחקר משלה לגבי השפעות העישון בקרב בני נוער. המחקר גילה כי לעישון יש השפעה הרת אסון על נפח הזרע.

- המשמעות היא שבני נוער מעשנים כבדים מסכנים את סיכוייהם ללדת ילדים וגם מגבירים את הסיכון ללדת ילדים הסובלים מבעיות גנטיות שונות עקב ה-DNA הפגוע שהתקבל מהאב או האם.

- אוניברסיטת ברן, שוויץ, תמכה בממצא זה על ידי חשיפת תוצאות המחקר שלה. ניתוח סטטיסטי שנערך בשוויץ הראה איכות זרע נמוכה משמעותית במעשנים בהשוואה ללא מעשנים. גם ריכוז הזרע הושפע מאוד.

סיבות לנפח זרע נמוך וליציאות חלשות: דיאטה ותזונה

אחד הדברים שרוב האנשים מתעלמים מהשגרה היומיומית שלהם הוא שאוכל הוא יותר מסתם משהו לדגדג את בלוטות הטעם ולמלא את הבטן. מזון הוא גם המקור היומי שלך לסדרה שלמה של חומרים הנדרשים לתפקוד תקין של גופך.

התוספת החשובה ביותר לתזונה שלך היא אבץ. מתכת זו ממלאת תפקיד מכריע בגוף האדם בכך שהיא עוזרת לפעולת נוגדי החמצון ובכך מאטה את תהליך ההזדקנות. זה גם משמש לייצוב ה-DNA בתאי הזרע, ובכך להבטיח אספקה ​​חזקה ובריאה של חומר גנטי. לא הרבה אנשים יודעים שמחסור באבץ בתזונה היומית יכול להוריד את הפוריות אצל גברים מאחר והגוף נוטה לייצר פחות זרע ותאי זרע כבר לא חזקים מספיק כדי לעשות את הטיול המלא.

המקור הטוב ביותר לאבץ בתזונה שלך הוא צדפות. עם זאת, צדפות ניזונות בקרקעית הים, המזוהמות יותר ויותר במתכות כבדות וכימיקלים. מקורות טובים נוספים לאבץ הם חלבונים מן החי, כגון בשר חזיר, בקר ועופות. בשר הוא למעשה הדרך הטובה ביותר לקבל את מנת האבץ היומית שלך, מכיוון שהגוף סופג אותו הרבה יותר קל ממקור זה. יתרה מכך, ידוע כי חומרים אחרים המצויים בדגנים ובלחמים מלאים מפחיתים את ספיגת האבץ.

מקורות טובים נוספים לאבץ הם שעועית, אגוזים, גרעיני דלעת וגרעיני חמנייה. אתה צריך לנסות להכיל מזונות אלה בתזונה שלך לעתים קרובות ככל האפשר. עם זאת, עליך להיות מודע לכך שכמות גדולה מדי של אבץ אינה טובה לגופך, מכיוון שהיא נוטה להפחית את הספיגה של מתכות חיוניות אחרות, כגון ברזל ונחושת.

סיבות לנפח זרע נמוך וליציאות חלשות: הורמונים

אחת המגמות המדאיגות ביותר של אנשים מודרניים היא גיל הסף היורד עבור אנדרופאוזה. אנדרופאוזה היא המקבילה הגברית למנופאוזה הנשית המשפיעה בדרך כלל על גברים בין הגילאים 40 עד 55. רק לפני 100 שנה האנדרופאוז התחיל רק בשנות ה-50, אבל החברה המתועשת שכולנו חיים בה הפכה את האנדרופאוז למצב שנגרם על ידי אדם. הירידה הפתאומית בנפח הטסטוסטרון המיוצר על ידי הגוף, המהווה סימן של אנדרופאוזה, אינה עוד תהליך של הטבע, אלא יכולה להתחיל בתחילת שנות ה-40 על ידי נוכחות מתמדת של מגוון רחב של כימיקלים. כימיקלים אלו פועלים כאסטרוגן סינתטי בגוף הגברי ומחוללים שינויים מסוימים ברמה הפיזית והפסיכולוגית.

התסמינים שמגיעים עם האנדרופאוזה הם: בעיות בערמונית, מצבי רוח ודיכאון, אימפוטנציה, חשק מיני נמוך וספירת זרע נמוכה, עלייה במשקל, סוכר נמוך בדם או סוכרת, עור יבש, אובדן עצם, עייפות, חרדה, ספיגה נמוכה של אבץ , סיכוי מוגבר להתקפי לב ואגירת מים. נוכחותם של קסנוסטרוגנים (בדומה לאסטרוגן, אך הם אינם מיוצרים בגוף) מפרה את האיזון ההורמונלי הטבעי ומובילה להתחלה מוקדמת של אנדרופאוזה. קסנוסטרוגנים אלו הם תוצאה של החשיפה המתמדת שלנו למוצרים שונים של החיים המודרניים. רשימה קצרה של מקורות קסנוסטרוגן כוללת:
  • חומרי הדברה
  • קוטלי עשבים
  • עטיפות מפלסטיק
  • בקבוקי שתייה מפלסטיק
  • בשר מבעלי חיים שגודלו על מזון עשיר בהורמונים
  • חומרי ניקוי
  • זיהום
דוקטור אלן ליברמן, מהמרכז לתעסוקה

אחת התשובות האפשריות לירידת החשק המיני היא האבץ. אבץ חיוני לתפקוד בריא של הערמונית, האשכים, מערכת החיסון, ריפוי פצעים והוא חלק מכ-300 אנזימים. ישנן מספר כדורי צמחים טבעיים שיכולים להגדיל את נפח הזרע ואת החשק המיני רק בגלל שהם מקור מצוין לאבץ. אם אתה מרגיש שאתה כבר לא להוט לסקס כפי שהיית פעם, או אם הרופא אמר לך שספירת הזרע שלך נמוכה מהרגיל, אז אתה צריך לנסות אותם. שילוב של היפטרות מבחירות לא בריאה באורח החיים, פעילות גופנית וגלולות לשיפור הזרע הללו אמור להספיק כדי להחזיר את הצורך במין ואת כל ההנאה שמגיעה עם סיפוק מיני.

גורמים לנפח זרע נמוך ויציאות חלשות: השמנת יתר

עם התפשטות השמנת יתר ברחבי העולם המתועש וסדרת אזהרות לגבי בעיה הולכת וגוברת זו משאר העולם, הועלו שאלות רבות לגבי איך השמנת יתר תשפיע על מיליוני חיים. שאלה אחת כזו היא הכותרת של מאמר זה. עדיין לא בוצעו מחקרים כדי לקבוע אם להשמנה יש השפעה ישירה על איכות הזרע, אבל המדע כבר זיהה כמה קשרים עקיפים בין השמנה לירידה באיכות המין והזרע.

מה שאנחנו יודעים בוודאות הוא שאנשים הסובלים מעודף משקל והשמנת יתר נוטים לצמצם את המאמץ בכל פעם שהם יכולים. יש לכך השפעה רבה על המין שכן מאמץ קבוע הוא חיוני להפרשת הטסטוסטרון על ידי הגוף. הטסטוסטרון אינו מווסת את איכות הזרע, אך הוא משפיע על הדחף המיני והחשק המיני ועל הצמיחה של רקמה זרעונית ב האשכים. רקמה זו היא שמבצעת את עצם ייצור הזרע. ירידה ברמת הטסטוסטרון התקינה, שבטח יקרה לכל אדם "תפוח אדמה ספה" שנוטה להימנע ממאמץ, מובילה לירידה בחשק המיני. הפרט כבר לא מתעניין במין כמו קודם, וגם לא נהנה ממנו כמו פעם. בשילוב עם החשיפה התכופה לחומרים המחקים את ההשפעות של הורמון האסטרוגן, הרמה הנמוכה של הטסטוסטרון עלולה להוביל להתכווצות הפין והאשכים.

יתרה מכך, אנשים הסובלים מעודף משקל או השמנת יתר עשויים לסבול מתזונה לא מאוזנת הנוטה להשאיר מזונות עשירים באבץ. אבץ הוא אחד המינרלים החשובים ביותר שנכנסים לגוף האדם דרך המזון. הוא נמצא בצדפות, שעועית, אגוזים וזרעים. מחסור באבץ, הנובע מצריכה או ספיגה לא מספקת של אבץ, מסומן על ידי נשירת שיער, נגעים בעור ובזבוז של רקמות הגוף. אבץ חשוב מאוד לייצור הזרע ולשמירה על איכות ותנועתיות הזרע, הוכח כמסייע לך להגדיל את נפח הזרע. ללא מספיק אבץ, איכות הזרע תפגע.

סיבות לנפח זרע נמוך וליציאות חלשות: חרדת ביצוע מינית

סקס טוב טוב לגוף ולבריאות האדם, יותר מדי ממנו עלול לגרום למחלות הקשורות למין ואפילו להתמכרות למין. לפעמים, התמכרות זו מתחילה עקב ביצועים מיניים טובים שמובילים למין תכוף עם בני הזוג או עם אנשים אחרים. כתוצאה מכך, אותו אדם לא יכול להחזיק מעמד יום מבלי לקיים יחסי מין עם מישהו, אפילו לשלם לזונות רק כדי לעשות זאת. סקס עם זרים עלול לעורר התפתחות של HIV או STD בגוף האדם.

התמכרות למין נבעה מאנשים שמשתמשים במין כמוצא לבעיות ולמתח שלהם בחיים. מכיוון שהם סחוטים רגשית ומנטלית, הם משתמשים במין כדי להשיג הנאה והרגשה טובה באמצעות ביצועים מיניים. כל יום, הם ממשיכים לעשות את זה רק כדי לשרוד יום אחד. מכיוון שהם נעשים תלויים במין, הם מתקשים לשלוט בדחפים המיניים שלהם. בהתאם לכך, אוננות היא צורה אחת של התמכרות למין שבה גבר הופך לתלוי בחפצים כדי להשיג הנאה ונוחות. לפעמים, אנשים המאוננים לא רוצים לקיים יחסי מין עם אנשים אמיתיים. הם מעדיפים להישאר בעולם התאווה והדמיון שלהם, כשהם מעמידים פנים שמושא הפנטזיות שלהם מספק מינית. למרות שהתמכרות למין עשויה להיות סוג חמור של התמכרות, היא ניתנת לריפוי וניתן לטפל בה על ידי פנייה למרכזי טיפול שבהם ניתן לדבר בגלוי על בעיות המין של האדם. כך האדם ישתפר ויתחיל לחיות חיים ללא צורך במין.

אחד הדברים העצובים ביותר שיכולים לקרות למישהו יהיה לגלות שסקס לא כל כך טוב כמו פעם. יכולות להיות בעיות שונות כמו למשל אי אפשר לקבל זקפה או שיש בעיות בגודל הפין או שהאורגזמה לא ממש חזקה. למרבה המזל, הרפואה המודרנית יכולה לעזור לגברים עם כל הצרות הללו, אתה יכול להגדיל את נפח הזרע, להגביר את החשק המיני והביצועים הכלליים.

הגבר את ייצור הזרע 

מדוע גברים מסוימים צריכים להגביר את ייצור הזרע? יש הרבה גורמים שגורמים להם לעשות את זה. קודם כל, גברים רוצים לשפר את הפוריות שלהם ואת עוצמת האורגזמה.

אדם צריך לנקוט בצעדים מסוימים אם הוא רוצה להגביר את ייצור הזרע. כיום, גברים יכולים לעשות שימוש בהישגים מדהימים במדעי הבריאות המינית לגברים, אשר ישפרו את עוצמתם, את כמות תאי הזרע ויכולים לחזק את האורגזמה. מדע הרפואה הרשמי תומך גם במוצרים אלה.

במהלך העשור האחרון בוצעו המון מחקרים על בריאות מינית של גברים. רופאים ממליצים להשתמש בתוספי תזונה כדי להתמודד עם הבעיות המיניות של הגבר. אם המטרה שלך היא להגביר את ייצור הזרע, אין שיטה טובה יותר לעשות זאת מאשר נטילת תוספי מזון, המיוצרים עם מטרה זו בראש. השימוש בתוספי תזונה אינו הטכניקה היחידה הזמינה, אך היא טובה מאוד. ספקי שירותי בריאות מצהירים שזה בטוח ויעיל, ובדרך כלל אפילו יעיל יותר מתרגילי הפין.

מספר המוצרים גדול בימינו בתחום זה. פותחה שיטה מיוחדת להשגת התוצאה שצוינה והגברת ייצור הזרע. בין התוצאות הנעימות השונות שמוצרים אלו נותנים הם תגובה וביצועים מיניים טובים יותר, אורגזמות אינטנסיביות וארוכות יותר, כמות גדולה יותר של זרע, עם מראה ומרקם לבנים וחזקים במיוחד, שפיכה טובה יותר וחוזק התכווצות מוגבר.

עובדה ידועה היא שהרבה נשים נפרדות מבני זוג אם הן לא נותנות להן סיפוק במין. הנאה חשובה לא פחות מביטחון. נשים אוהבות גברים שמעוררים את התרגשותם המינית ומושכים אותם. הם אוהבים את הגברים שמעוררים את דמם. עוצמה גברית היא היבט מאוד ייחודי שכל אישה רוצה שבן זוגה יחזיק.

זו סיבה ענקית לתוספי תזונה לגברים. יש מגוון אמצעים ותוספי מזון טבעיים, המאפשרים לגבריםלהגביר את ייצור הזרע. אחת השיטות הנפוצות כוללת צריכת קומפלקס מולטי ויטמין. זה עוזר להתגבר על כמה תופעות לוואי של הלחץ וההרגלים הרעים.

דרך נוספת לצאת היא לשתות הרבה מים במהלך היום. מה שכן, זכרו שפעילות גופנית סדירה תשמור על כושר גופכם ועל תפקודי הגבר ברמה הגונה. שקול את הדיאטה שלך בזהירות רבה. נסו להפחית את כמות ההמבורגרים ודברי מזון מהיר אחרים, אך הגדילו את כמות המוצרים הטריים והטבעיים. אם לא להפסיק, אז לפחות שלטו בהרגלי העישון שלכם. הנזק שעישון עושה לספירת הזרע ולנפחו כמו גם לחשק המיני באופן כללי מוכח מדעית. גם שתייה צריכה להיות אחראית. אל תחשוב שאתה חייב לשכוח מאלכוהול, אבל זה צריך להיות מוגבל. אל תשכח לנוח טוב. אם תישן מספיק בכל לילה, תהיה מלא באנרגיה ובדחף מיני. ולבסוף אנחנו חייבים לומר, שתהיה לך חוויה מינית פעילה ונעימה כל הזמן - זה ישמור אותך בכושר ואנרגטי.

מבין מגוון האמצעים הזמינים להגברת ייצור הזרע, גלולות בנפח טבעיות הוכחו כטובות ביותר יָעִיל. אתה צריך לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבורך. התייעצות עם הרופא שלך תהיה רעיון מצוין לפני שתבחר סופית. רק הרופא שלך, שיודע כמעט הכל על בריאותך, יכול לתת לך עצות שימושיות ומעשיות. אז תהיו בטוחים שלשיטה שתבחרו תהיה את ההשפעה הטובה ביותר האפשרית ותשיג את מטרתך, תגדיל את ייצור הזרע. עזוב את הדאגות שלך בצד. בחר את האלטרנטיבה המתאימה לך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פתיחת סודות הליבידו הנשי: מדריך מקיף לבריאות מינית נשית

נשים רבות חוות בעיות בחיי המין ומחפשות את הפתרונות. הבעיה היא שאתה יכול למצוא בקלות מוצר לשיפור הגבר: מוויאגרה ידועה ועד לכל הכדורים והקרמים הצמחיים האלה. למרות שאפשרויות אלו אכן מגבירות את החשק המיני הנשי, הן מיועדות ומנוסחות לגברים ועלולות לגרום לתופעות לוואי. הסיפור שמאחורי החשק המיני לעתים קרובות בעיות , הקשורות לקיום יחסי מין, מפחידות גברים כי הם לא מכירים כיצד להתמודד איתן וכיצד לתקן את המצב. חברות תרופות שונות מרוויחות באופן בוטה מהרעיון הזה על ידי מתן גלולות לשיפור גברים לגברים שעסוקים במערכות היחסים המיניות שלהם. עם זאת, ניתן לראות תלונות על חשק מיני נמוך גם אצל נשים, במיוחד בשנות ה-40 לחייהן. מצב זה מתבטא ברוב המקרים באיבוד מהיר של עניין ו/או אנרגיה לפני שהנקבות מגיעות אי פעם לאורגזמה. בעיה זו מטרידה נשים וצומחת לגורם המאיים על ההרמוניה של מערכות יחסים. לעתים קרובות מאוד קיומה של אישה סטנדרטית מלא ב בעיות רבות, אשר עשויות להיות הגורם להן במציאות חברתית, חוויות רגשיות ובריאות גופנית. לנשים יש לא מעט בעיות רגשיות וחברתיות עם משפחותיהן הנוגעות לחובותיהן. לנשים יש הרבה משי

ליבידו נשי נמוך: הבנה והתגברות על הפרעות בתפקוד המיני הנשי

במהלך שנים רבות קיבלו גברים הזדמנויות רבות לפתור את הבעיות בהן נתקלו באינטימיות. הירידה בחשק המיני יכולה להיות דוגמה לבעיה שהם עלולים להתמודד איתם. נשים סובלות לעיתים קרובות מאותן בעיות, אך מקרים אלו אינם נדונים בגלוי ונראה כי אינם קיימים. זה לא כך. הם קיימים למרות העובדה שלא מדברים עליהם. נשים גם נוטות לפתח הפרעות בתפקוד המיני, זה נקרא הפרעה בתפקוד המיני של נשים. נערכו מגוון של סקרים ומחקרים ורובם הגיעו למסקנה שבעיות בתפקוד המיני הנשי, בעיות בחשק המיני הנשי , וחוסר שביעות רצון מתמשך הורסים בהדרגה את כל חיי המין וזה מביא למכשולים רציניים ביחסים בין גבר לאישה. זה יכול אפילו לגרום לסיום הקשר. אז ההשלכות השליליות יכולות להיות מאוד חמורות והרסניות. כשגילו את הסיבות לתפקוד המיני הנשי, כולם הסכימו שמקרה זה דורש התייחסות מיידית ויש להתייחס אליו בזהירות מיוחדת. כל כך הרבה עומד על כף המאזניים ולכן יש צורך בטיפול לשיפור הנשי. קשיים עם ירידה בחשק המיני קשיים עם ירידה בחשק המיני , יובש באיברי המין, חוסר גמישות כמו גם ירידה בגירוי המיני עלולים להיגרם מהרבה דברים מלידה ועד תרופות רגילות להצטנ

מה זה אקנה? סקירה מקיפה של אקנה, פצעונים ונקודות שחורות: תסמינים, גורמים, אפשרויות טיפול.

עם כל הדיבורים האלה על אקנה, כדאי שננסה להגדיר קצת את המצב. אקנה הוא השם הנפוץ לנקבוביות שנסתמות על ידי סבום (הידוע גם כראשים לבנים ונקודות שחורות), פצעונים, גושים או ציסטות שיכולים להופיע על הפנים, הצוואר, הכתפיים, החזה, הגב, הזרועות העליונות והרגליים העליונות. רוב בני הנוער וחלק ניכר מהמבוגרים סובלים מאקנה לפרקי זמן ממושכים יותר או פחות. המצב אינו מוגבל לכל קבוצת גיל, גזע או מין. זה משפיע על מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. הבעיות הגדולות ביותר עם אקנה הן המראה הלא נעים של פצעונים והצלקות שהם עלולים להשאיר מאחור. סוגי אקנה למרות ש פצעונים הם ללא ספק הצורה הנפוצה ביותר של אקנה וזו שרוב האנשים צפויים להיתקל בה או לסבול ממנה, כדאי שתדעו שיש גם צורות אחרות. הצורה הפשוטה ביותר היא אקנה וולגריס, הכוללת רק קומדונים, הנגעים הפשוטים ביותר. נגעים הם כתמי עור קטנים המושפעים מאקנה, אם כי המונח "נגע" אינו מוגבל לשינויים שנוצרים על ידי אקנה ברקמות העור. נגעי אקנה הם הצורה החיצונית של קומדונים, זקיקי החלב סתומים על ידי עודף חלב. קומדונים ידועים כנקודות שחורות ולבנים, תלוי אם הנק