דילוג לתוכן הראשי

סיכונים הקשורים לניתוח הגדלת חזה: בטיחות ראשונה!

נשים רבות רוצות להגדיל את הציצים שלהן. את התשובה ניתן למצוא בהחדרת ג'ל סיליקון או בהגדלה עם שתלים בחזה -ניתוח חזה. כולם יודעים איזה סוג של השלכות לא בטוחות עשויות להיות להרדמה. בנוסף, נשים רבות עשויות לסבול מכאבים עזים ולהזדקק לזמן החלמה ארוך, מה שאומר שהן לא יהיו מעורבות באופן מלא בעבודה ובחיי המשפחה שלהן.

המטופלים צריכים ליטול טבליות כדי להקל על הכאב, מכיוון שהשדיים כואבים ורכים מאוד לאחר ההליך הניתוחי. זה אומר שכל התהליך של הגדלת חזה באמצעות ניתוח הוא יקר ומסוכן להפליא. ניתן להכין את האפשרויות כמו זריקות, ג'לים, תרופות וקרמים מבלי לחשוב על ההשלכות של נטילת כימיקלים והורמונים. נסו להתרחק מהפתרונות הלא טבעיים הללו.

מהו בעצם ניתוח הגדלת חזה וכיצד להימנע מסיכונים נלווים?

לפני ניתוח הגדלת חזה

אם אתה שוקל ניתוח חזה, עליך לדון עם המנתח שלך על הפרטים של שיפור החזה שלך. שאל שאלות על ההליך כדי להבהיר את כל הרגעים שאתה רוצה לדעת. אחד הדברים החשובים ביותר הקשורים לסוג זה של ניתוח חזה הוא גודל השתל שלך. נסו לתאר את התוצאה שאתם רוצים להשיג בצורה מדויקת ככל האפשר.

אתה יכול לייעץ עם המנתח שלך על המידה שתתאים לך ביותר או שאתה יכול להגיד למנתח שלך איזו מידה לדעתך היא הבחירה הטובה ביותר. אחת הדרכים לבחור את מידת השתל היא למלא שקיות ניילון במים שמדדת מראש ולהניח שקיות אלו במידת החזייה הרצויה לך. לפיכך, המנתח שלך יראה איזה גודל אתה רוצה לקבל. יתר על כן, עליך לדבר גם על הצורה של שתל הסיליקון שלך, תלוי אם אתה רוצה לקבל מראה חזה מעוגל או מתאר.

חוץ מזה, עליך להחליט על משטח של שתלי החזה שלך. המשטח יכול להיות חלק או בעל מרקם (גס). השתלים המשטחים החלקים ידועים בשיעור נמוך יותר של התרוקנות, קמטים או גלים, אך שתלים אלה זקוקים לכיס גדול יותר כדי להכניסו אליו. כמו כן, מדווחים כי לסוג זה של שתלי חזה יש יותר סיכויים להפוך לקשים. השתלים של פני השטח המחוספסים או בעלי המרקם בדרך כלל אינם נוטים להיות מוצקים וקשים, אך הם נוטים יותר להיקרע ולהתפתל מאשר החלקים. ותזכרי שכדאי לך לחפש את השיטות האחרות להגדלת חזה כמו גלולות חזה צמחיות.

שתלים בחזה

מה עוד אתה צריך לדעת על ניתוח הגדלת חזה? שתלי הסיליקון משמשים בניתוחי הגדלת חזה מודרניים להגדלת חזה של אישה. שתל מורכב ממעטפת סיליקון עם מי מלח בפנים והוא משפר את מראה השד: ניתן לשנות גודל, צורה, מלאות, מחשוף. יותר מ-500,000 מרכזים לניתוחי חזה שוכנו בארה"ב רק בשנת 2019. כיום הגדלת חזה היא שירות רפואי רגיל המקרב נשים לאידיאל האסתטי המקובל, אם כי לא מזמן היא נחשבה כשירות רפואי רגיל. פעולה של התנשאות עצמית.

המקום מתחת לשריר החזה נחשב לנקודה הטובה ביותר להתקנת שתלים. התקנת שתל במקום זה עוזרת למנוע עייפות ועיוות, אם כי מדובר בהליך כירורגי רציני יותר. הדרך הפשוטה יותר להגדיר שתל היא להניח אותו מתחת לרקמת השד. אבל במקרה זה היה מוכן לסיכוני עיקשות ועיוותים שגדלים. המנתח שלך יסביר לך את כל הגרסאות האפשריות של השתלה, ויספק את כל המידע הזמין והשימושי. זה יעזור לך לבחור את הגרסה היעילה ביותר.

ניתוח הגדלת חזה לאחר ירידה במשקל

זה טבעי שהחזה של האישה מאבד את צורתו כשהוא מזדקן, הופך חסר צורה יותר ככל שרקמה מוצקה מחליפה רקמת שומן רכה יותר. כאשר אדם יורד משקל רב מתרחשים תהליכים דומים. זה יכול לקרות גם לנשים וגם לגברים.

למרות שהעור סובל מאוד מירידה במשקל, זה לא החלק היחיד בשד שנפגע. לרוע המזל, רקמת השד הופכת ל"מנוחה" ורופפת למרות העובדה שלפני הירידה במשקל היא הייתה מלאה וגמישה. ניתן לשקם את השדיים בעזרת השתלת חזה כי הגדלת חזה עושה טוב לשדיים.

בזמן ביצועניתוח הגדלת חזה לאחר ירידה במשקל, נעשים בדרך כלל מספר חתכים כירורגיים קטנים בקפל ליד בסיס השד, סביב העטרה או בבית השחי. מנתחים יכולים לשים את השתלים מתחת לרקמת השד או מתחת לחזה (שריר השד). מספר רב של מטופלות הרזיה מחליטות שהשתלים שלהן ממוקמים מתחת לחזה מכיוון שהדבר מבטיח צורת שד טבעית יותר מתחת לעור ה"מנופח" שלהן.

הניתוח מבוצע בהרדמה כללית. הגדלת חזה היא הליך חוץ. הניתוח נמשך שעה או שעתיים. הכאב לאחר הניתוח מופחת עם תרופות דרך הפה. חולים רבים חוזרים לעבודה בעוד שבוע בערך. ניתן לשפר את התוצאות עם כדורים בגודל חזה.

סיכונים של ניתוח הגדלת חזה

הסיבה לכך שתלי חזה גורמים למשטרה ולאנשי מקצוע רפואיים להזעיף פנים היא הסיכונים לבריאות הכרוכים בהם. המחלוקות האחרונות לגבי מילוי שתלים בג'ל סיליקון גרמה להרבה רופאים להשתמש בשתלים מלאים בתמיסת מלח.

אז זכור שכדי לקבל אפשרות שיפור ושיפור חזה יעילה ובטוחה שתעזור לך לעקוב אחר הפחתת משקל משמעותית, עדיף לבקר בכמה פורומים לבריאות השד. זה המקום שבו נשים רבות עשויות להציע לך אפשרות יעילה להחזיר את המראה והגודל הקיים של החזה שלך.

ישנם סניפים אקטואליים מיוחדים בפורומים להרזיה. שם תוכלי למצוא המלצות ליטול את הגלולות לשיפור החזה. חלק מהנשים ניסו ג'ל להרמת חזה וחולקות את החוויה עם אחרות. בעזרת התרופות הנכונות תוכל להחזיר את המוצקות של השד. הם ייראו מלאים וצעירים יותר. תוצאה כזו יכולה להיות ברת השגה גם ללא שתלים בחזה והסיכון הכרוך בכך. כתוצאה מכך, לא תסבול מתופעות לוואי.

שתלים להגדלת חזה: סיכונים ותופעות לוואי

מדי פעם, שתלי חזה עלולים להישבר או לדלוף. 3% סובלים מדליפה תוך שלוש שנים הגורמת לשתל מנופח. המילוי המלוח הוא מי מלח וייספג בגוף ללא תופעות לוואי. גם שתלים ישנים יותר עם ג'ל סיליקון עלולים לדלוף.

אם זה קורה, אחד משני דברים עלול להתרחש. אם שבירה של מעטפת השתל שסביבו צלקת התכווצות, אז זה לא יכול להרגיש כאילו משהו קרה. יתרה מכך, אם הקליפה נשברת ואין צלקת התכווצות, אזי דליפה לרקמה שמסביב גורמת לתחושה שהשתל מתרוקן. הג'ל הדולף עלול להצטבר בשד וצלקת חדשה עלולה להיווצר סביבו. במקרים אחרים ג'ל יכול לנדוד דרך מערכת הלימפה לאזור אחר בגוף.

הפסקות עשויות לדרוש ניתוח שני והחלפת השתל הדולף. אם הג'ל נדד ייתכן שלא ניתן יהיה להסיר את כל ג'ל הסיליקון. ג'ל סיליקון זה הוא מה שאומרים שקשור להתחלה של הפרעות ברקמת החיבור.

מחקר אחד שהם סקרו הראה ש-63.6% מהשתלים בחזה שהיו במקום בין שנה ל-25 שנה נקרעו או דלפו.
עבור שתלים מלאים בג'ל סיליקון ומלח, כמה גורמים לקרע או דפלציה כוללים: נזק על ידי מכשירים כירורגיים במהלך ניתוח, מילוי יתר או מילוי חסר של השתל בתמיסת מלח (ספציפית רק לשתלים מלאי מי מלח), התכווצות קפסולה, קפסולוטומיה סגורה, מתחים כגון טראומה או מניפולציה פיזית אינטנסיבית, דחיסה מוגזמת במהלך הדמיה ממוגרפית , מיקום דרך חתך טבורי, פגיעה במקום בשד, הזדקנות תקינה של השתל, סיבות לא ידועות/בלתי מוסברות.

למה לסבול מהתופעות הנוראיות האלה? גלולות השד הן בטוחות, טבעיות, יעילות, והן באמת עובדות! זוהי פריצת דרך מהפכנית בהגדלת חזה טבעית. קבל את השדיים הגדולים יותר שאתה רוצה בדרך הטבעית, עם הגלולות לחזה החדשות! גלולות השד פועלות תוך 30 יום בלבד עם אפס תופעות לוואי מזיקות. תעיר את קו החזה שלך עם תהליך הצמיחה הטבעי שלו! גלולות השד מכילות צמחי מרפא הפועלים באופן טבעי לצמיחה אמיתית, בדרך הבטוחה והלא ניתוחית.

אולי אתה רק קצת מהסס. זה מובן. לפעמים פריצות דרך חדשות כמו גלולות לשד יכולות להיראות קצת טובות מכדי להיות אמיתיות בהתחלה. לכן כדאי לחפש אחריות וחווית משתמש.

השתלות חזה והנקה

הרבה נשים שואלות אם הן יכולות להניק לאחר הגדלת חזה. התשובה היא בהחלט כן. עבור הרוב המכריע של הנשים שעברו תוכנית להגדלת חזה, הנקה לא קשה יותר עם שתלים מאשר בלי. למעשה, חלק מהנשים שהניקו עם ובלי שתלים אומרות שהנקה לאחר הגדלת חזה קלה יותר!

הנקה היא דאגה גוברת בקרב מטופלות שעברו הגדלת חזה. בשנים קודמות נשים שקיבלו שתלים נישאו וכבר סיימו את הלידה. עם זאת, יותר ויותר רווקות, ונשים שלא סיימו או אפילו החלו להרות עוברות את הניתוח.

בשנת 1992 הדיווח הראשון על מחלת סיליקון הגיע לתקשורת. באותה תקופה היה חשש שהנקה עם שתלי סיליקון תסכן את הילד. יש מחקרים שבוצעו כדי להראות שזה לא המקרה. הסיבה העיקרית היא שמולקולת הסיליקון גדולה מכדי לעבור לתעלות החלב.

מאוחר יותר, סיליקון הוסר משימוש כללי, ושתלי מלח היו המכשירים היחידים הזמינים בשוק. גם אם התמיסה אכן דלפה לחלב, מדובר בחומר אינרטי, ללא השפעות מזיקות על האם או התינוק.

כמה דאגות מונחות על מיקום השתל, ועל אתר החתך. אומרים שזה אופטימלי יותר להכניס את השתלים מתחת לשריר, ולהימנע מהחתך הפרי-אירולרי. הסיבות לכך פשוטות, תוך שימוש בהנחיות הללו, יש פחות הפרעות לתעלות החלב השוכנות ישירות מתחת לעור וברקמות שמעל שריר השד. עם זאת, כמו בכל דבר במדע, זה לא מובטח. ישנן נשים רבות שעברו הנחת שתל וחתך במיקומים לא אופטימליים, ועדיין מצליחות מאוד בהנקה.

חשוב מאוד לדון בתוכניות שלך להניק את תינוקך בזמן הייעוץ שלך. המנתח שלך יוכל לעבוד איתך, כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות, גם אם אינך מתכוון להביא ילדים לעולם בזמן הקרוב.

אם אתה רוצה להעלים סיכונים לחלוטין, עיין בפתרונות טבעיים לצמיחת חזה. הצמחים הטבעיים להגדלת החזה פירושם הגדלה שאת יכולה להיות גאה בה, באופן טבעי. ללא ניתוח, ללא תופעות לוואי כואבות, ללא שתלים, ללא סיכונים בהנקה. רק הגדלת חזה שהיא טבעית ויעילה.

דליפת שתלים בחזה

סכנה של שבירה או דליפה של שתלי חזה קיימת תמיד. מי מלח משמש למילוי אותם וזה יכול להיות בטוח לגוף של נשים. אבל גם לשתלים מלאים בג'ל סיליקון, שהיו פופולריים בעבר, עשויים להיות חורים ודליפות. עשויות להיות לכך שתי תוצאות אפשריות. אם למעטפת השתל יש צלקת התכווצות מסביב, בהחלט ייתכן שלא תבחין בכלום.

ובמקרה שלקליפה השבורה אין צלקת התכווצות, אישה תקבל דליפה לרקמות הסביבה עם תחושה של ירידה של השתל. ג'ל שדלף למטה יכול להצטבר בתוך השד עם צלקת חדשה שנוצרת סביבו. אחרת, ג'ל יכול להוריד את מערכת הלימפה לחלקים אחרים של הגוף. יהיה צורך בפעולה נוספת וסילוק השתל הדולף. במקרה שהג'ל התחיל לנדוד, ייתכן שיהיה בלתי אפשרי להשליך את כל הסיליקון. בדעות מסוימות ג'ל סיליקון עלול לגרום לבעיות חמורות ברקמת החיבור.

גלולות לצמיחת חזה אינן יקרות כמו שתלי חזה, שגם הם כל כך לא בטוחים. גלולות השד יכולות להיות שונות מכיוון שהן מעצימות את ההגדלה הטבעית של השד, מה שהופך אותו לגדול ב-1 או 2 כוסות.

תסמונת הרעילות החיסונית של סיליקון

ישנן מספר צורות של הכימיקל בשתלי חזה שעלולות לגרום לבעיה באורגניזם האנושי. סיליקון (Si) הוא היסוד הבסיסי וכנראה גורם לשינויים במערכת החיסון. סיליקה או SiO2 היא הצורה שהיא נכרה מהאדמה. ג'ל סיליקון הוא חומר סינטטי המכיל 38% סיליקון. הסיליקה היא 45% סיליקון. ישנה דליפה איטית ("דימום") של סיליקון ג'ל מהשתלים דרך מעטפת הממברנה החדירה למחצה וגם לתוך ודרך הקפסולה המקיפה את השתלים. זה נאסף על ידי המקרופאגים (תאי אוכל) של המערכת החיסונית שלנו ומתפרק בתוך התאים הללו שמטיילים בכל הגוף. הג'ל מתפרק בתוך התאים הללו, המטיילים בכל הגוף. הג'ל מתפרק לסיליקה וסיליקון מה שגורם לחוסר ויסות של מערכת החיסון. כך, ישנם נוגדנים המיוצרים נגד הסיליקון וגם נגד תסביך הסיליקון והחלבון (מערכות האיברים) כך שמקבלים מחלה אוטואימונית.

להלן הרשימת כימיקליםאשר מומחים ניתחו כי נמצאים במעטפות ובג'לים של שתל החזה.

מתיל אתיל קטון, ציקלוהקסאן, איזופרופיל אלכוהול, אלכוהול דנטורטי, אצטון, אורטן, מדלל לכה, אתיל אצטט, שרף אפוקסי, מקשה אפוקסי, אמין, דיו להדפסה, טולואן, פריאון, סיליקון, לופול (פורמלדהיד), פלוקס מתכת, חומצת ניקוי, דבק איסטמן 910 (Cyanoacyryiates), אבקת טלק, פיגמנטים צבעוניים כחומרי שחרור אוקיט (ממס ניקוי), אתילן אוקסיד (ETO), שחור פחמימות, קסילן, הקסאן, הקסנון 2, נוגד חמצון (גומי), תחמוצת אבץ, נפטה (ממס גומי), פנול בנזן מסרטן ידוע

מתילן כלוריד/דיכלורומתאן. זה מתפרק בגוף, כך שהדם לא יכול לשאת חמצן. הוא גורם לחילוף חומרים של הרעלת פחמן חד חמצני וגורם לדיכאון של מערכת העצבים המרכזית.

עכשיו אתה יכול לקבל הגדלת חזה באופן טבעי! גלולות להגדלת חזה יכולות להפוך אותך למוצקה יותר, עגולה וגדולה יותר תוך 30 יום בלבד.

זו הגדלת חזה שבאמת עובדת! עשבי תיבול טבעיים להגדלת חזה פירושם צמיחה טבעית. זה אומר שאתה לא צריך ניתוח ואף פעם לא כאב.

חלופות לניתוח הגדלת חזה

מספר רב של נשים רוצות לקבל חזה בגודל גדול יותר. עם זאת, לחלק הגדול של הנשים הללו לא תהיה הגדלת חזה. למרות הרצון העז, הן אינן מוכנות להתמודד עם הסיכון שלניתוח הגדלת חזה – וזה מובן.

אם לומר את האמת, רוב ניתוחי הגדלת החזה אינם משיגים תוצאות אידיאליות. אפילו מי שרוצה לשפר את השד כדי לקבל B-cup או C-cup יכול לסיים עם שתלים חריגים או מחוספסים. קח בחשבון שנשים שיש להן שתלים עומדות בפני הסיכון הגדול יותר של עלייה של 21% בסרטן. האם כדאי לעשות אז? נשים חכמות יותר יעדיפו להישאר עם כוס A שאינה עונה על הדרישות, אך אינה מסכנת את הבריאות והחיים רק כדי להיראות סקסית.

אבל יש פתרון! את יכולה לסרב לניתוח מכיוון שישנהניתוח טבעי להגדלת חזה, בטוחה לחלוטין ועובדת הודות לפיטו-אסטרוגן צמחי, הכלול בגלולות להגדלת חזה. לכל אישה יש אסטרוגן בגוף. זהו הורמון טבעי המיוצר בכמות גדולה יותר בתקופת ההתבגרות ולכן השדיים מתחילים לגדול. כאשר יש פחות אסטרוגן, למשל, במהלך מנופאוזה ולאחריו, אז זה מביא לשדיים נפולים, יובש בנרתיק, וגושים פיברוציסטיים.

הגדלת חזה צמחית במקום ניתוח חזה!

אם אתה מעדיף הגדלת חזה צמחית, התכונן ביסודיות בבית או עם הרופא שלך. הגדלת חזה צמחית לא יכולה לספק תוצאה מיידית בהשוואה להליך ניתוחי שתלים. אבל אין לך כאבים ולא מקבלים צלקות. מצא את רשימת המרכיבים של התרופה הטבעית שלך להגדלת חזה. למד את כל המידע על מידת הבטיחות וההצלחה של הגלולות. ודא שאין לך תגובה אלרגית לאף אחד מצמחי המרפא וקבע אם הגלולות הן תואם לתרופות שאתה נוטל היום. כשמצאתם לעצמכם את ההכנות הנכונות בחנו את החברה שיצרה אותה. קרא את העצות וגלה אם אין התוויות נגד עבורך. חלק מהמרכיבים הטבעיים לא ניתן להשתמש בזמן שאתה מצפה לתינוק.

אתה עשוי להיות מופתע אבל אתה יכול גם לקבל ויטמין E בזמן נטילת גלולות השד. ויטמין E מסייע להימנע מלחץ חמצוני ומהווה קרם לחות חיוני. ברגע שיהיו לך הציצים גדולים, תהיה לך הרגשה מדהימה של להיות צעיר יותר, חמוד יותר ובטוח יותר בעצמך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פתיחת סודות הליבידו הנשי: מדריך מקיף לבריאות מינית נשית

נשים רבות חוות בעיות בחיי המין ומחפשות את הפתרונות. הבעיה היא שאתה יכול למצוא בקלות מוצר לשיפור הגבר: מוויאגרה ידועה ועד לכל הכדורים והקרמים הצמחיים האלה. למרות שאפשרויות אלו אכן מגבירות את החשק המיני הנשי, הן מיועדות ומנוסחות לגברים ועלולות לגרום לתופעות לוואי. הסיפור שמאחורי החשק המיני לעתים קרובות בעיות , הקשורות לקיום יחסי מין, מפחידות גברים כי הם לא מכירים כיצד להתמודד איתן וכיצד לתקן את המצב. חברות תרופות שונות מרוויחות באופן בוטה מהרעיון הזה על ידי מתן גלולות לשיפור גברים לגברים שעסוקים במערכות היחסים המיניות שלהם. עם זאת, ניתן לראות תלונות על חשק מיני נמוך גם אצל נשים, במיוחד בשנות ה-40 לחייהן. מצב זה מתבטא ברוב המקרים באיבוד מהיר של עניין ו/או אנרגיה לפני שהנקבות מגיעות אי פעם לאורגזמה. בעיה זו מטרידה נשים וצומחת לגורם המאיים על ההרמוניה של מערכות יחסים. לעתים קרובות מאוד קיומה של אישה סטנדרטית מלא ב בעיות רבות, אשר עשויות להיות הגורם להן במציאות חברתית, חוויות רגשיות ובריאות גופנית. לנשים יש לא מעט בעיות רגשיות וחברתיות עם משפחותיהן הנוגעות לחובותיהן. לנשים יש הרבה משי

ליבידו נשי נמוך: הבנה והתגברות על הפרעות בתפקוד המיני הנשי

במהלך שנים רבות קיבלו גברים הזדמנויות רבות לפתור את הבעיות בהן נתקלו באינטימיות. הירידה בחשק המיני יכולה להיות דוגמה לבעיה שהם עלולים להתמודד איתם. נשים סובלות לעיתים קרובות מאותן בעיות, אך מקרים אלו אינם נדונים בגלוי ונראה כי אינם קיימים. זה לא כך. הם קיימים למרות העובדה שלא מדברים עליהם. נשים גם נוטות לפתח הפרעות בתפקוד המיני, זה נקרא הפרעה בתפקוד המיני של נשים. נערכו מגוון של סקרים ומחקרים ורובם הגיעו למסקנה שבעיות בתפקוד המיני הנשי, בעיות בחשק המיני הנשי , וחוסר שביעות רצון מתמשך הורסים בהדרגה את כל חיי המין וזה מביא למכשולים רציניים ביחסים בין גבר לאישה. זה יכול אפילו לגרום לסיום הקשר. אז ההשלכות השליליות יכולות להיות מאוד חמורות והרסניות. כשגילו את הסיבות לתפקוד המיני הנשי, כולם הסכימו שמקרה זה דורש התייחסות מיידית ויש להתייחס אליו בזהירות מיוחדת. כל כך הרבה עומד על כף המאזניים ולכן יש צורך בטיפול לשיפור הנשי. קשיים עם ירידה בחשק המיני קשיים עם ירידה בחשק המיני , יובש באיברי המין, חוסר גמישות כמו גם ירידה בגירוי המיני עלולים להיגרם מהרבה דברים מלידה ועד תרופות רגילות להצטנ

מה זה אקנה? סקירה מקיפה של אקנה, פצעונים ונקודות שחורות: תסמינים, גורמים, אפשרויות טיפול.

עם כל הדיבורים האלה על אקנה, כדאי שננסה להגדיר קצת את המצב. אקנה הוא השם הנפוץ לנקבוביות שנסתמות על ידי סבום (הידוע גם כראשים לבנים ונקודות שחורות), פצעונים, גושים או ציסטות שיכולים להופיע על הפנים, הצוואר, הכתפיים, החזה, הגב, הזרועות העליונות והרגליים העליונות. רוב בני הנוער וחלק ניכר מהמבוגרים סובלים מאקנה לפרקי זמן ממושכים יותר או פחות. המצב אינו מוגבל לכל קבוצת גיל, גזע או מין. זה משפיע על מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. הבעיות הגדולות ביותר עם אקנה הן המראה הלא נעים של פצעונים והצלקות שהם עלולים להשאיר מאחור. סוגי אקנה למרות ש פצעונים הם ללא ספק הצורה הנפוצה ביותר של אקנה וזו שרוב האנשים צפויים להיתקל בה או לסבול ממנה, כדאי שתדעו שיש גם צורות אחרות. הצורה הפשוטה ביותר היא אקנה וולגריס, הכוללת רק קומדונים, הנגעים הפשוטים ביותר. נגעים הם כתמי עור קטנים המושפעים מאקנה, אם כי המונח "נגע" אינו מוגבל לשינויים שנוצרים על ידי אקנה ברקמות העור. נגעי אקנה הם הצורה החיצונית של קומדונים, זקיקי החלב סתומים על ידי עודף חלב. קומדונים ידועים כנקודות שחורות ולבנים, תלוי אם הנק