דילוג לתוכן הראשי

פתיחת סודות הליבידו הנשי: מדריך מקיף לבריאות מינית נשית

נשים רבות חוות בעיות בחיי המין ומחפשות את הפתרונות. הבעיה היא שאתה יכול למצוא בקלות מוצר לשיפור הגבר: מוויאגרה ידועה ועד לכל הכדורים והקרמים הצמחיים האלה. למרות שאפשרויות אלו אכן מגבירות את החשק המיני הנשי, הן מיועדות ומנוסחות לגברים ועלולות לגרום לתופעות לוואי.

הסיפור שמאחורי החשק המיני

לעתים קרובות בעיות, הקשורות לקיום יחסי מין, מפחידות גברים כי הם לא מכירים כיצד להתמודד איתן וכיצד לתקן את המצב. חברות תרופות שונות מרוויחות באופן בוטה מהרעיון הזה על ידי מתן גלולות לשיפור גברים לגברים שעסוקים במערכות היחסים המיניות שלהם. עם זאת, ניתן לראות תלונות על חשק מיני נמוך גם אצל נשים, במיוחד בשנות ה-40 לחייהן. מצב זה מתבטא ברוב המקרים באיבוד מהיר של עניין ו/או אנרגיה לפני שהנקבות מגיעות אי פעם לאורגזמה. בעיה זו מטרידה נשים וצומחת לגורם המאיים על ההרמוניה של מערכות יחסים.

לעתים קרובות מאוד קיומה שלאישה סטנדרטית מלא ב בעיות רבות, אשר עשויות להיות הגורם להן במציאות חברתית, חוויות רגשיות ובריאות גופנית. לנשים יש לא מעט בעיות רגשיות וחברתיות עם משפחותיהן הנוגעות לחובותיהן. לנשים יש הרבה משימות במשק הבית, הן דואגות לילדים ולעושר המשפחה. ובמקביל נשים ממשיכות לעבוד קשה מאוד. הם חייבים להיאבק ברמה שווה עם גברים. ובלילה הן עייפות ואין להן חשק לבלות את הזמן הזה עם בעל, הן רק רוצות לישון.

חשק המיני הנשי יכול להיות תוצאה של בעיות רגשיות וחברתיות. המאבקים הפיזיים יכולים גם להביא לחשק המיני הנשי. בהחלט, נשים הסובלות פיזית ממצבים בריאותיים מהססות יותר לקיים יחסי מין בגלל תגובת הגוף החלש. וההשפעה הרגילה ביותר של תגובות טבעיות חלשות על מערכת יחסים מינית של נשים היא של אורגזמה מדי פעם וחלשה אם בכלל. למרות שנשים יכולות לקבל יותר אורגזמות מגברים, הן מאבדות את יכולת האורגזמה לעתים קרובות יותר מגברים.

יובש בנרתיק וחשק המיני הנשי

יובש בנרתיק, שמנתק את העניין של יחסים מיניים ולגרום לבעיות בחשק המיני הנשי, נגרמת על ידי מחסור בשינויים הורמונליים ורמת טסטוסטרון נמוכה; אם יש מספיק הורמוני גוף וטסטוסטרון, נשים יכולות לשמן ללא עזרה נוספת במהלך יחסי מין. תגובות טבעיות חלשות עשויות להיות גם אורגזמות חלשות או אפילו חוסר יכולת לקבל אורגזמה בכלל. למרות העובדה שנשים מגיעות ליותר אורגזמות מאשר גברים, מרכיבי המין הללו אובדים במהירות על ידי נשים ולא על ידי גברים.

גלולות לשיפור נשים עוזרות לנשים הסובלות מיובש בנרתיק, מאי פוריות ובעיות נלוות אחרות, הגורמות לבעיות ביחסים עם בני זוגן. בכל מקרה, הספקות והלחץ של כניסה להריון עלולים להרוס את התקווה של בני הזוג להתעברות ולכן, ליצור מתח רב בין בני הזוג. אי פוריות יכולה להיקבע גם על ידי מקרים של תשוקה מינית נמוכה, אשר בתורה, נובעת מחוויות כואבות של נשים שגורמות לרוב לדחפים המיניים של גופן להיסגר אוטומטית.

אנורגזמיה

האם יש לך בעיות עם אורגזמה? נראה שאתה מאוד מתרגש אבל זה לא עוזר. במקרה כזה אתה כנראה סובל מאנורגזמיה, מבלי להיות מודע לכך.

מחקר הנוגע לנושאי בריאות הוקדש למצוקת הגברים. לגבר ניתנות אלטרנטיבות כאשר עליו לטפל בהפרעות זיקפה, תוך התחשבות במקרים בהם ניתוח יכול להוות פתרון, אך לא מוצא יחיד מהמצב וכאשר כדורים ותוספים יכולים לעזור. הגיע הרגע להסתכל על הבעיות שלך מקרוב.

אם אתה זה שלא קיבל סיפוק ממין במשך זמן רב, ולאף אחד לא נראה היה אכפת מזה, אז אתה צריך לדעת את הנתונים של סטטיסטיקה איומה. אתה לא לבד. יתרה מכך, עד 15% מהנשים אינן מסוגלות להגיע לאורגזמה ללא עזרה מיוחדת ומחצית מכלל הנשים חוות לעיתים קרובות מכשולים מסוג זה. כאשר כ-65% מהנשים אינן מסתפקות בזוגיות, זו הופכת לבעיה רצינית.

לפני זמן לא רב אנשי מקצוע בתחום הבריאות המינית של נשים הגדירו את הרעיון שלאנורגזמיה בצורה מדויקת יותר.

סיבות לאנורגזמיה

למרות הדיווח העצמי של התרגשות/גירוי מיני מוגבר, אין אורגזמה, כוח מופחת בולט של תחושות אורגזמיות, חשק מיני נמוך או עיכוב ברור של אורגזמה מכל סוג של גירוי.

כמו אנורגזמיה יכולה לקרות הן לגברים והן לנשים, אך לעתים קרובות יותר נשים סובלות ממנה. אנורגזמיה גברית לא נחקרה הרבה. אנורגזמיה יכולה להיות משני סוגים: אנורגזמיה ראשונית, כאשר אורגזמה מעולם לא נחוותה, והסוג השני הוא אנורגזמיה משנית, במקרה שאם לאדם היו אורגזמות בעבר אך מסיבה כלשהי אין לו אותן יותר. גם אם הוא עושה האורגזמה מושגת על ידי אוננות ולא באופן טבעי במהלך יחסי מין. הטיפול נבחר בהתאם לפרטי המקרה ובהתאם לאדם הסובל מאנורגזמיה בזוג: גבר או אישה.

לאחר שמצאת את הגורם לבעיה פתרת אותה באופן חלקי. משהו מעורר את הבעיה בגופך וכדאי לנסות לטפל בהפרעה בתפקוד כלומר ללמוד את הסיבה לכך. כדאי להתייעץ תחילה עם הרופא כדי לוודא שאין לך מחלה כלשהי, רק כדי לשלול אפשרות זו מההתחלה. סיבה כזו אפשרית לשתי צורות האנורגזמיה. ברגע שאתה לא כולל סיבות כאלה, הגיע הזמן לאבחון וטיפול. באותו אופן, אם שורש הבעיה הוא פסיכולוגי, למשל האדם עבר התעללות, אז המומחה יכול למנות ייעוץ.

אנורגזמיה: אפשרויות טיפול

כאשר אדם נמצא בלחץ ואינו מסוגל להירגע עם בן הזוג, המחשבות רחוקות ואינן מתרכזות במין, אז זה קורה לעתים קרובות. צריך לנוח, לאכול אוכל בריא, לעשות תרגילים ולקבל סיוע מאנשים קרובים. הטיפול באנורגזמיה אינו קשה למעשה, אך אורח חיים מתאים הוא משמעותי כדי להיות בריא מבחינה מינית.

אורגזמות רגילות נחוות על ידי 30% מהנשים. מספר רב של נשים דורשות גירוי של הדגדגן, במיוחד באמצעות ידני או דרך הפה. כנראה שאתה לא תפיסה כמו שהיית בעבר. דברים כאלה קורים בחיי המין. דמיינו לעצמכם דברים מושכים מבחינה מינית, ודנו על הנקודות הללו עם בן הזוג שלכם, נסה דברים חדשים. מומלץ לעזור למטפל מיני, שעוזר להחזיר את הרומנטיקה לחייכם וליהנות מאותה הנאה בעוצמה מחודשת!

כדורים לשיפור החשק המיני הופכים את זרימת הדם לאינטנסיבית יותר. הדם זוהר לאיברי המין וזה מסייע ביצירת חומר סיכה טבעי כאשר יש לך יובש בנרתיק. הדבר המשמעותי ביותר בבעיות עם אנורגזמיה הוא שהן מייצבות את רמת ההורמונים ומוסיפות לתחושות ובכך עוזרות לך להגיע לאורגזמה. הם לא מזיקים ויעילים לשימוש יחד עם תרופות אחרות שאתה כנראה צריך לקחת בו זמנית.

כיצד לשפר את החשק המיני אצל נשים?

בעיקרון, פתרונות לשיפור החשק המיני כוללים 2 פונקציות עיקריות עבור נשים: לשפר את חייהן האינטימיים ולעזור לשמור על מערכות יחסים מרוצים עם יקיריהם . גלולות לשיפור נשים מגבירות את הרצון של נשים לקיום יחסי מין ומסייעות להתמודד עם בעיות אינטימיות תכופות שלהן. בעיות רגשיות, פיזיות וחברתיות משפיעות קשות על חיי המין. במקום ליהנות ממין עם בני זוגן נשים נוטות לבלות את רוב הערבים שלהן לשינה ולמנוחה. זה אומר שהם מאבדים לחלוטין את החשק והאנרגיה למין.

פתרונות לחיזוק הדחף המיני פועלים בנוסף לשמח נשים שחוות בעיות פוריות, שיש להן השפעה על מערכות היחסים האינטימיות שלהן. למעשה, החששות והלחץ בהריון עלולים להשפיע על מטרת בני הזוג להריון ולכן, להוסיף לחץ רגשי יותר בין גברים ונשים.

תיאבון מיני נמוך הנובע מחוויה טראומטית מהעבר אשר משביתה את הדחפים המיניים של גופן של נשים יכולה גם היא לגרום לבעיות פוריות.

מאבקים פיזיים הם סיבה נוספת לחשק המיני נמוך לצד בעיות רגשיות וחברתיות. לאותן נשים שיש להן בעיות בבריאותן יש פחות תשוקות מיניות מנשים בריאות. זה כך בגלל שהתגובות של הגוף שלהם הופכות חלשות. אחד הגורמים לירידה בחשק המיני אצל נשים הוא יובש בנרתיק. כשנשים סובלות מזה, הן לא מתעניינות במין. זה קורה בגלל שינויים הורמונליים בגוף ורמה נמוכה של טסטוסטרון. כאשר רמת ההורמונים מאוזנת, אך הבעיה עדיין קיימת אז בני הזוג יכולים לפנות לשימון בזמן קיום יחסי מין כדי לפתור בעיה זו.

תגובת גוף חלשה פירושה אורגזמות חלשות או ללא אורגזמות כלל. למרות שנשים יכולות לקבל אורגזמות אינטנסיביות מרובות, הן מאבדות את היכולת הזו הרבה יותר מהר מגברים.

מכיוון שרוב הגלולות לשיפור נשים נחשבות לא מזיקות ב-100%, נשים אינן חייבות לדאוג לכל תוצאות מזיקות או תופעות לוואי בעת נטילת גלולות כאלה. תוספי מזון אלה למעשה אפילו אינם דורשים מרשם על ידי איש מקצוע רפואי.

אם המטרה של אישה היא להיכנס להריון, אין ערובה שהיא תקבל את זה עם גלולות לשיפור נשיות. הם תורמים לתהליך על ידי שיפור הסיבולת והביצועים המיניים. יש הזדמנות לשפר את חיי המין של גברים ונשים כאחד, ואם אנחנו מדברים על נשים, אנחנו מרמזים על גלולות לשיפור נשיות.

גלולות לשיפור נשים

גלולות לשיפור נשים יכולות לעזור לנשים לשפר את חיי המין שלהן וכן לתקן בעיות הקשורות למערכות הרבייה. נשים יכולות להתחיל לחוש תשוקה מינית ולהראות יותר עניין בחיי המין, מה שמשפר את מערכת היחסים הזוגית באופן כללי. המרכיבים של גלולות נשיות כוללות עלה דמיאנה, שורש ליקוריץ, תמצית עלי פטל, שורש קוהוש שחור, שורש ולריאן ושורש ג'ינג'ר.

  •  תמצית עלי הפטל היא טוניק לנשים ומה שנקרא עשב הריון. זה משפר את היכולת להביא ילד לעולם.
  • שורש הליקוריץ מחזק את בלוטות האדרנל של נשים ומשפר גם את התפקודים ההורמונליים. באשר לעלה דמיאנה, זהו אפרודיזיאק מפורסם.
  • השורשים של ולריאן, ג'ינג'ר וקוהוש שחור הם גם מרכיבים של גלולות שיפור נשיות. הם משחררים מתח ומתחים, הם מעוררים את החשק המיני ומשפרים את הרמה ההורמונלית.

עם אחד מהמוצרים הללו, נשים המשתמשות בממריצים מיניים הראו מספר שינויים מהותיים בגופן כגון : הרבה פחות אי נוחות במחזור, שינה מרגיעה יותר, התכווצות איברי המין הדוקה יותר וחזה גדול יותר.

סיכה למין נשי טוב יותר

תקשורת עם בן/בת זוג היא המרכיב החשוב ביותר בסקס טוב יותר. זוהי עובדה פשוטה, אך יחד עם זאת הדבר הבעייתי ביותר בניסיון להיות קרוב לבן הזוג. הרבה אנשים פשוט שותקים ומסתירים את חוסר שביעות הרצון שלהם, ובמקרים קיצוניים מסוימים מחקים סיפוק מיני. אבל אל תקווה שבן הזוג שלך ינחש מה גורם לך להיות מרוצה בלי שום סימן ממך. ואם מעולם לא הראית חוסר סיפוק לפני כן, בן הזוג שלך לעולם לא יוכל לדעת על כך.

במקרה שעדיין חסר לך אומץ לנהל שיחה מקיפה, ישנן דרכים רבות להראות לבן הזוג שלך מה אתה עשוי לאהוב במהלך יחסי מין. רמז לזה איכשהו, או על ידי גניחות או הזזת הגוף. דרך נוספת היא להזיז את היד של בן הזוג ולהראות לו מה היית רוצה שהוא יעשה.

חיוני להיות מוכנים להתפשר, במיוחד לגבי תדירות המגע ודרכי קיום זה, שגורמים לשניכם להיות מרוצים ומרוצים. זכור תמיד שכל אחד מכם רוצה שאחד אחר יהיה מאושר ורוצה לדעת מה גורם לכם להיות מרוצים.

לא יהיו שינויים מהירים, כי סקס הוא משהו שצריך זמן, כמו שיחה פורה. אבל אם תצליחו להתחיל אותו, היו מוכנים לשיחה פתוחה יותר, שתגרום לכם להבין מה טוב לבן הזוג שלכם.

מומלץ למצוא כדורי שיפור נשיים יעילים ולא מזיקים ממקור טבעי. למוצרים אלו יש השפעה חיובית על זרימת הדם לאיברי המין ומעדיפים את שימון נכון של הנרתיק , המאפשר להיפטר מיובש.

קרמי סיכה לנשים

קיימים מספר מוצרי שיפור נשיים שונים שיעזרו לשמן את הנרתיק; עם זאת, הם אינם מספקים תוצאות ארוכות טווח או יתרונות הידוק.

על ידי שימוש בקרמי סיכה לנשים מובטח לך לראות יתרונות כגון:

  • תחושת הידוק נרתיק מיידי - הרגישו את היתרונות תוך דקות
  • דחף מיני משופר
  • שיקום גמישות הנרתיק
  • הקל על היובש בנרתיק - הפסק את הכאב במהלך יחסי מין
  • זרימת דם מוגברת לנרתיק - חיזוק החשק המיני
  • רגישות מוגברת - תהנה יותר מיחסי מין
  • הפחת את הסיכון לזיהומים בנרתיק כגון קיכלי

אם תרצו להגביר את הרגישות על ידי הידוק דפנות הנרתיק או להקל על יובש בנרתיק, כדאי להשתמש בקרם עוררות ושימון נשיים!

שיפור נשי אקטואלי 

באשר למוצרי שיפור נשי מקומיים, הם מועברים בדרך כלל באמצעות מערכת הלידה הטרנס-דרמלית החדשנית. מנת תרופה עוברת דרך העור לזרם הדם לאורך זמן מוגדר. בדרך כלל משתמשים במשפרי חדירה לעור יחד עם תמציות בוטניות וחומרי הזנה טיפוליים. זה מוביל לשיפור הרגשות המיניים של נשים.

לכן חשוב לבחור במוצרישיפור נשי בקפידה, תוך שימת לב למרכיבים הצמחיים שהם מכילים. כדאי להתייעץ עם רופאים או נטורופתים ולהעדיף מוצרים שישפרו את התחושות המיניות תוך שמירה על תפקוד הרבייה. תמיד טוב למצוא מידע על המחקר ולקרוא על ממצאי המדענים לגבי המוצר שברצונך לבחור.

יתר על כן, זכותך לבחור את גלולות השיפור הנשי הטובות ביותר. לא משנה אם אתה אישה שרוכשת את גלולות השיפור לעצמך או גבר שרוצה לרצות את בת זוגו, גלולות השיפור הנשי האיכותיות ביותר צריכות להיות הבחירה שלך. כדאי להיות מודעים לכך שרכיבים אורגניים יקרים יותר אך כדאי לקנות את המוצרים המכילים אותם!
 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ליבידו נשי נמוך: הבנה והתגברות על הפרעות בתפקוד המיני הנשי

במהלך שנים רבות קיבלו גברים הזדמנויות רבות לפתור את הבעיות בהן נתקלו באינטימיות. הירידה בחשק המיני יכולה להיות דוגמה לבעיה שהם עלולים להתמודד איתם. נשים סובלות לעיתים קרובות מאותן בעיות, אך מקרים אלו אינם נדונים בגלוי ונראה כי אינם קיימים. זה לא כך. הם קיימים למרות העובדה שלא מדברים עליהם. נשים גם נוטות לפתח הפרעות בתפקוד המיני, זה נקרא הפרעה בתפקוד המיני של נשים. נערכו מגוון של סקרים ומחקרים ורובם הגיעו למסקנה שבעיות בתפקוד המיני הנשי, בעיות בחשק המיני הנשי , וחוסר שביעות רצון מתמשך הורסים בהדרגה את כל חיי המין וזה מביא למכשולים רציניים ביחסים בין גבר לאישה. זה יכול אפילו לגרום לסיום הקשר. אז ההשלכות השליליות יכולות להיות מאוד חמורות והרסניות. כשגילו את הסיבות לתפקוד המיני הנשי, כולם הסכימו שמקרה זה דורש התייחסות מיידית ויש להתייחס אליו בזהירות מיוחדת. כל כך הרבה עומד על כף המאזניים ולכן יש צורך בטיפול לשיפור הנשי. קשיים עם ירידה בחשק המיני קשיים עם ירידה בחשק המיני , יובש באיברי המין, חוסר גמישות כמו גם ירידה בגירוי המיני עלולים להיגרם מהרבה דברים מלידה ועד תרופות רגילות להצטנ

מה זה אקנה? סקירה מקיפה של אקנה, פצעונים ונקודות שחורות: תסמינים, גורמים, אפשרויות טיפול.

עם כל הדיבורים האלה על אקנה, כדאי שננסה להגדיר קצת את המצב. אקנה הוא השם הנפוץ לנקבוביות שנסתמות על ידי סבום (הידוע גם כראשים לבנים ונקודות שחורות), פצעונים, גושים או ציסטות שיכולים להופיע על הפנים, הצוואר, הכתפיים, החזה, הגב, הזרועות העליונות והרגליים העליונות. רוב בני הנוער וחלק ניכר מהמבוגרים סובלים מאקנה לפרקי זמן ממושכים יותר או פחות. המצב אינו מוגבל לכל קבוצת גיל, גזע או מין. זה משפיע על מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. הבעיות הגדולות ביותר עם אקנה הן המראה הלא נעים של פצעונים והצלקות שהם עלולים להשאיר מאחור. סוגי אקנה למרות ש פצעונים הם ללא ספק הצורה הנפוצה ביותר של אקנה וזו שרוב האנשים צפויים להיתקל בה או לסבול ממנה, כדאי שתדעו שיש גם צורות אחרות. הצורה הפשוטה ביותר היא אקנה וולגריס, הכוללת רק קומדונים, הנגעים הפשוטים ביותר. נגעים הם כתמי עור קטנים המושפעים מאקנה, אם כי המונח "נגע" אינו מוגבל לשינויים שנוצרים על ידי אקנה ברקמות העור. נגעי אקנה הם הצורה החיצונית של קומדונים, זקיקי החלב סתומים על ידי עודף חלב. קומדונים ידועים כנקודות שחורות ולבנים, תלוי אם הנק