דילוג לתוכן הראשי

הבנת אי פוריות גברית: כיצד לקדם את בריאות הרבייה של הגבר?

ישנם זוגות שפשוט לא מצליחים להיכנס להריון לאחר ניסיונות רבים במהלך שנה אחת. כאשר מזוהה הבעיה עם הגבר, היא מכונה אי פוריות גברית. לפי הסטטיסטיקה, אי פוריות גבר מהווה שליש ממקרי הפוריות המדווחים.


גבר מאובחן כבעל אי פוריות גברית כאשר יש בעיה בשפיכה שלו או בספירת הזרע שלו. שפיכה היא כאשר זרע משתחרר דרך הפין במהלך אורגזמה. כאשר הגבר אינו מצליח לשחרר כראוי זרע כדי להכניס את האישה להריון, הוא עלול לסבול מ: הפרעות זיקפה, שפיכה מוקדמת, שפיכה לאחור (בה הזרע נדחק חזרה לשלפוחית ​​השתן), או סיבוכים מניתוח או טיפול בהקרנות.

הזרע של גבר עשוי להיות גם "לא נורמלי", שנאמר שהוא פגום ויש לו תוחלת חיים קצרה. לפיכך, הזרע לא יכול היה "לשחות" בצורה נכונה. זה נגרם על ידי התפתחות לא תקינה או דלקת של האשכים ורידים נפוחים בשק האשכים. מצב זה מחמם את החלק הפנימי של שק האשכים ועלול להשפיע באופן קריטי על ייצור הזרע.

ספירת זרע נמוכה (או ללא זרע כלל) עשויה להיגרם מזיהום חמור בחזרת, הפרעה הורמונלית, גורמים תורשתיים או זיהומים. זה יכול להיות מופעל גם על ידי לבישת תחתונים צמודים או מגבילים, שימוש מופרז בטבק, אלכוהול או סמים לא חוקיים, וחשיפה לקרינה או כימיקלים רעילים.

יתכן ואתה תוהה אם ניתן לטפל באי פוריות של גברים. כמובן, זה יכול להיות. למעשה, ניתן לתקן יותר מ-50 אחוז ממקרי הפוריות של הגבר. טיפול בשיטות קונבנציונליות עשוי לסייע לבני הזוג להיכנס להריון באמצעות קיום יחסי מין רגילים. ישנן תרופות, אנטיביוטיקה והורמונים שגבר יכול לקחת כדי לעזור בייצור זרע, להיפטר מזיהום או לסייע בחוסר איזון הורמונלי. כמו כן, אתה יכול לנסות ללבוש בגדים רפויים כמו בוקסר או להימנע מג'קוזי, סאונות ומקלחות חמות ארוכות.

זמינים גם טיפולים אחרים, אם כי הם עשויים להיות פולשניים או יקרים מדי. זה כולל הפריה חוץ גופית, הזרעה מלאכותית ושימוש בתורם זרע. הפריה חוץ גופית כוללת הפריית הזרע והביצית של בני הזוג במעבדה והנחת הביצית המופרית בתוך רחם הנקבה. הזרעה מלאכותית, לעומת זאת, כוללת איסוף של זרע והצבתו ידנית בתוך החצוצרות או הרחם הנשי כדי להקל על ההתעברות. במקום זאת ניתן לרכוש זרע תורם אם אין ייצור זרע כלל או שיש בעיות תפקודיות אחרות עם הזרע של הגבר.

בנוסף לאמור לעיל, ישנן מספר גלולות צמחי מרפא שהוכחו כמגדילות את נפח הזרע ואת פוריות הגבר.

חשיבות פוריות הגבר

פוריות הגבר חשובה מאוד לאוכלוסיית הגברים. אפילו שנים קודם לכן, גברים מצאו דרכים משלהם כיצד לטפל בפוריות ולשפר את הפוריות. חלקם משתמשים בעשבי תיבול כגון דקל מסור, גזר בר, בטטת בר, שורש חיים ותלתן אדום להגברת הפוריות. אחרים מצטרפים לריקודים מסורתיים ישנים המוצעים בדרך כלל לאלילי הפוריות. חלקם אפילו מציעים תרנגולות חיות או קורבנות אחרים לאלים הנזכרים לעיל. נכון שחלק מהגברים המודרניים עושים אחד או שניים מהטקסים האמורים כדי שהם ישיגו את אחריותם כמוולדים. כל אדם גם מקווה להפוך לאבא, ולכן הוא חייב לתת את כל הכוח כדי להיות אחד.

הוכח כי המדע הוא ההישג הגדול ביותר של האנושות כיום. זה יצר דרכים להילחם בבעיית פוריות הגבר. אנשים מאחורי יצירה זו מודאגים באמת מהמספר ההולך וגדל של גברים עקרים. לפיכך, הם מזהים דרך אחת פשוטה אך הטובה ביותר כיצד להתמודד עם בעיה כזו. מומחים מוזמנים להיות חבר פעיל בתנועה למען החיים. הם מקדמים זוגות ליהנות מחברתו של זה באמצעות חיי מין מספקים. הם תמיד מוכנים להתאים לצרכים של כל גבר. כחלק מהמסירות שלהם, הם יצרו תוסף טבעי שעונה על הצרכים של אוכלוסיית הגברים.

גבר מייצר נפח זרע תקין של 2 עד 5 מיליגרם. צריכים להיות לפחות 40 מיליון זרעונים, כאשר 75% מהספירה הכוללת היא בחיים. 25% הנותרים, שהם מתים, נחשבים נורמליים. לפיכך, גבר צריך לייצר בסך הכל 40 מיליון תאי זרע כדי שיוולד לו תינוק. כתוצאה מכך, ספירה נמוכה של זרעונים מובילה לבעיות של פוריות הגבר. ישנם תוספי מזון שיכולים לעזור לאדם להגדיל את נפח הזרע. תוספי מזון אלה גם מגבירים את הדחף המיני ומשפרים את הסיבולת. מיותר לציין שתוספת זו משפרת את השמחה שבני הזוג אוהבים. זה מועיל לשני החברים על מנת לקיים מערכת יחסים מינית מספקת. לכן, לקיים יחסי מין טובים פירושו לחיות חיים טובים ביחד.

זרע ואי פוריות: האם יש קשר?

זרע ואי פוריות: האם יש קשר כלשהו? האם אתה יכול למנוע אי פוריות על ידי הגדלת נפח הזרע שלך ושיפור הזקפה שלך? אם כן, איך?

כ-15% מהזוגות המנסים היריון ראשון נתקלים בכישלון. רוב הרשויות מגדירות חולות אלו כעקרות בעיקר אם לא הצליחו להגיע להריון לאחר שנה אחת של יחסי מין לא מוגנים. התעברות בדרך כלל מושגת תוך 12 חודשים אצל 80-85% מהזוגות שאינם משתמשים באמצעי מניעה, ולכן יש להתייחס לבני אדם המתייצבים לאחר זמן זה כאל עקרים, ויש להעריך אותם. כאשר מזוהה הבעיה עם הגבר, היא מכונה אי פוריות גברית. על פי הסטטיסטיקה, אי פוריות גבר מהווה שליש ממקרי הפוריות המדווחים.

גבר מאובחן כבעל אי פוריות של גבר כאשר יש בעיה ביציאתו או בנפח הזרע שלו. שפיכה היא כאשר זרע משתחרר דרך הפין במהלך אורגזמה. כאשר הגבר אינו מצליח לשחרר כראוי זרע כדי להכניס את האישה להריון, הוא עלול לסבול מ: הפרעות זיקפה, פגיות שפיכה, שפיכה אחורנית (בה הזרע נדחק בחזרה לשלפוחית ​​השתן), או סיבוכים מניתוח או טיפול בהקרנות.

סיבות לספירת זרע נמוכה

הזרע של גבר עשוי להיות גם "לא תקין", שנאמר שהוא פגום ויש לו תוחלת חיים קצרה. לפיכך, הזרע לא יכול היה "לשחות" בצורה נכונה. זה נגרם על ידי התפתחות לא תקינה או דלקת של האשכים ורידים נפוחים בשק האשכים. מצב זה מחמם את החלק הפנימי של שק האשכים ועלול להשפיע באופן קריטי על ייצור הזרע.

ספירת זרע נמוכה (או ללא זרע כלל) עשויה להיגרם מזיהום חמור בחזרת, הפרעה הורמונלית, גורמים תורשתיים או זיהומים. זה יכול להיגרם גם על ידי לבישת תחתונים צמודים או מגבילים, שימוש מופרז בטבק, אלכוהול או סמים לא חוקיים וחשיפה לקרינה או כימיקלים רעילים.

אי פוריות גברית: גורמי סיכון

תערובת הזרע של האדם והזרע שלו עוברת בערמונית של גבר. לכן, אם הערמונית של הגבר פגומה אז זה לא יעבוד טוב. זה יגרום לזרימה לא נכונה של הזרע לתוך מערכת המין של אישה. בעיה זו היא סיבה ידועה לאי פוריות.

בעיות גנטיות שקורות אצל רוב הגברים גורמות גם לאי פוריות. הוא מאופיין בבעיות כרומוזומים. אם לגבר יש בעיות בכרומוזומים, זה יכול להשפיע על ייצור הזרע וגם על החלוקה התאית של גופו. הפרעות זיקפה ובעיות שפיכה הם גם גורמים שמובילים לאי פוריות.

תפקוד לקוי של זיקפה פירושה שאיבר מינו של הגבר אינו מסוגל לקיים את זקפה הנחוצה לחדירת הנרתיק. מצד שני, בעיית שפיכה היא חוסר היכולת לייצר נוזלי גוף, שהוא הזרע המכיל את הזרע, שנדרש בהריון. חוסר בטסטוסטרון, שהוא הפרעה הורמונלית, יכול גם להוביל לאי פוריות.

מחלות רפואיות המובילות לאי פוריות

ישנן כמה מחלות רפואיות שמובילות לאי פוריות. חום יכול להשפיע על ייצור הזרע. סוכרת משפיעה על הזקפה והשפיכה של גבר. יתר לחץ דם משפיע גם על זקפה של גבר. גברים הסובלים ממחלות לב נוטים גם הם להיות עקרים בגלל בעיות זקפה. הפרעות בכליות משפיעות מאוד על יכולת הרבייה של זכר. זה משפיע על איכות הזרע של הזכר. סרטן איברי המין מפחית מאוד את הפוריות. לבסוף, אלכוהול, קפאין מוגזם ועישון ומתח הם מפחיתים מצוינים של פוריות הגבר.

ניתן לראות את הסיבות הללו לאי-פוריות בכל מקום. חשוב לשים לב לגורמים אלה שמשנים את פוריות הגבר על מנת למנוע בעיות כאלה. רוב הזוגות נפרדו בגלל בעיה זו. חייה של נקבה אינם מלאים ללא ילדים משלה. יש זוגות שמנסים להתמודד עם הצרות לאט. הם מחזיקים בחבל האחרון של סבלנותם למען הקשר והאהבה. ובכל זאת, לפעמים לנשים זה מספק יותר אם יש להן זן חיים משלהן. לכן, הם משאירים את הגבר מאחור ומוצאים גבר אחר שמסוגל להגשים את חלומותיהם. זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לגבר.

שמירה על בריאות רבייה טובה

בואו נדבר על בריאות הרבייה. למעשה, הכל קשור לבריאות הרבייה. בין אם אתה רוצה להגדיל את נפח הזרע או שאתה לא יכול לקבל זקפה כאשר אתה צריך את זה - הכל עניין של בריאות הרבייה. שמירה על בריאות הרבייה שלך במצב מושלם מביאה לך כוח זקפה וסיבולת הרבה יותר גדולה, כמו גם סיפוק מיני כללי. במילים פשוטות, בריאות רבייה טובה מספקת לך חיי מין בריאים!

שמירה על מערכת רבייה בריאה ונמרצת היא אולי אחד הדברים החשובים יותר שכל בחורים צריכים לשים לב אליהם. עשה טובה למערכת הרבייה שלך על ידי התחשבות בהצעות הבאות:

  • אכלו תזונה בריאה ומאוזנת היטב. כדי להבטיח תפקוד זקפה תקין, עליך לשמור על זרימת דם רציפה לפין על ידי טיפול בעורקים המספקים אותו. צרכו תזונה עתירת סיבים, דלה בשומנים רוויים ותוכלו להיות בטוחים שתמנע או תפחית הצטברות של מצבורי שומן המצמצמים וסותמים עורקים. התרחק משומנים מן החי, סוכר, מזונות מטוגנים או זבל.
  • הפסק לעשן. עישון מכווץ את כלי הדם ומוביל לבניית פלאק בעורקים המספקים דם לפין. זה גורם לירידה בתפקוד הזיקפה, הצטמקות הפין ואימפוטנציה בשלב מאוחר יותר בחיים.
  • הימנע ממשקאות חריפים וסמים מסוכנים. אלכוהול וחומרים נרקוטיים מעמידים אותך בסיכון גדול לאימפוטנציה או לבעיות זיקפה.
  • פעילות גופנית. פעילות גופנית טובה לבריאות הכללית שלך. נסה ללכת מהירה, לרוץ, לרכוב על אופניים או לשחות לפחות 30 דקות ביום, שלוש פעמים בשבוע.
  • קח תוספי תזונה. ויטמינים ומינרלים מסוימים טובים לשמירה על בריאות הפין הכללית, כגון ויטמין A, קומפלקס ויטמין B, ויטמין C, ויטמין E, כרום, אבץ ו-L-ארגינין. בעוד שעשבי תיבול מסוימים כגון גינקו בילובה, ג'ינסנג, דמיאנה, סרסאפארילה, בטטת פרא, דקל מסור, דונג קוואי, גוטו קולה, שורש הידראנגאה ופיג'ום, ידועים כמועילים במיוחד לזקפה חלשה או לאימפוטנציה. הקפד להתייעץ תחילה עם הרופא שלך.
  • עורר את הבריאות שלך. שמור על מערכת רבייה בריאה וזרימת ערמונית על ידי זקפה ויציאות קבועות.
  • עזור למערכת הרבייה שלך. יש הרבה סיבות להגדיל את נפח הזרע. כבר דנו בסיבות אלו בעבר. עכשיו תעזור לפין שלך! ישנם מוצרים מסוימים שיעזרו לך להגדיל את נפח הזרע ללא תופעות לוואי.

מהו ניתוח פוריות?

ניתוח זרע ופוריות הוא תהליך של מדידה והערכה של כמות ואיכות הזרע בדגימת זרע המיוצר על ידי גבר על מנת להעריך את פוריות הגבר.

ניתוח זה נעשה בדרך כלל על מנת לראות אם גבר פורה ויכול להפוך לאב. על פי הנתונים הסטטיסטיים, יותר מ-30% מהבעיות של זוגות עם קשיים פוריות קשורות לאיכות הזרע או חשבונות הזרע של גבר. ניתוח זרע הוא גם שיטה בשימוש נרחב לבדיקת יעילותן של פעולות כגון כריתת כלי דם וכריתת כלי דם היפוך.

אלו הבדיקות המקובלות לביצוע במהלך ניתוח זרע:

 

  1. נפח זרע
  2. זמן ההנזלה (בדיקה זו מוקדשת לחקירה של כמה זמן לוקח לזרע להתנזל. לאחר שפיכה, זה כמו ג'ל סמיך, וכאשר עוברות כ-20 דקות הוא הופך שוב לנוזל.)
  3. תנועתיות הזרע (זהו תהליך של מדידת כמות הזרע הנעה קדימה בצורה רגילה. במהלך תהליך זה ניתן לחשב גם את מספר הזרע וזה נקרא צפיפות תנועתית.)
  4. מורפולוגיה של הזרע (בדיקה מסוג זה מתבצעת כדי לקבוע איזו כמות זרע היא בעלת צורה מתאימה.)
  5. רמות pH (אלה עוזרות לזהות עד כמה הזרע חומצי או בסיסי.)
  6. מספר תאי דם לבנים
  7. רמת פרוקטוז

ישנן 2 טכניקות קלות ונורמליות לחלוטין שתוכל ליישם בחיי היומיום שלך כדי להגדיל את נפח הזרע, לשפר את ספירת תאי הזרע ולשפר את העוצמה. קודם כל, עליך להיות בטוח שהגוף שלך מכיל לחות מספקת.

גוף שלא מקבל מספיק נוזלים לא יכול לתפקד כראוי וזה מוביל לירידה בכמות הזרע. ככל שתהיה יותר לחות, כך תייצר פחות זרע. התייבשות עשויה להיות סיבה להפחתת כמות הזרע של האדם. זכרו ש-8 כוסות מים יעזרו לכם. זו הנורמה שתספיק לגוף שלך לייצר נפח תקין של זרע.

ישנם כדורים טבעיים שיכולים להוות עזרה ותוספת נהדרת לשיפור האיכות והגדלת נפח הזרע. הסיבה לכך היא העובדה שהם מכילים לא רק מינרלים וצמחי מרפא אלא גם חומצות אמינו כמו ל-קרניטין, ל-ארגינין ול-גליזין שחשובות מאוד לבריאותכם ובעיקר לזרע שלכם.

אך השפעתם אינה מוגבלת לשיפור ספירת הזרע בלבד. הם גם עוזרים לשמור על זקפות חזקות יותר וארוכות יותר באמצעות הגברת זרימת הדם לרקמות הפין.

אמצע. -משבר חיים ופוריות

גברים שמים לב שההתלהבות הנעורים לשעבר והגבריות הצורבת שלהם הולכים ופוחתים לאט כשהם מגיעים לגיל 40 ואילך. זה כאשר גברים חווים נשירת שיער, נשירת עצם, נדודי שינה או בעיות שינה אחרות, ובעיות בזיכרון ובחישוב.

לעתים קרובות הם מרגישים עצבניים, עייפים ופחות בעלי מוטיבציה. או לפעמים אלו מלווים בהזעה והסמקה, איבוד מסת שריר וכוח, כאבים, שומן מוגבר, ירידה בביצועים מיניים או הפרעות זיקפה ודיכאון.

רוב הגברים שמגיעים לאמצע החיים יחוו בעצם אחד או את כולם בדרגות שונות.

מאחר שטסטוסטרון הוא הורמון שעוזר לשמור על החשק המיני, להגדיל את נפח הזרע, שיער הערווה והגוף, השרירים והעצמות, ההשלכות של אנדרופאוזה מתגלה לאט ככל שגבר מתבגר.

אבל אתה יכול לבחור להילחם בזה ולהקל או אפילו להימנע מהסימפטומים שנגרמו כתוצאה מהאנדרופוזה. כדאי שתהיה לך אסטרטגיה המשלבת גישות אורח חיים כמו תזונה אופטימלית, פעילות גופנית סדירה, ניהול מתחים, ואתה יכול גם לנסות להפסיק לעשן.

גלולות נפח הזרע המדהימות הן חיזוק ביצועים מיני מאין כמוהו. לא רק שהכדורים מבטיחים שתקבל זקפה כשתזדקק לה, אלא שהם גם עוזרים להגדיל את נפח הזרע. וביצועים טובים יותר במיטה הם המבשר של הרבה דברים טובים בזוגיות, כמו בן זוג אוהב והרגשה נעימה של תוכן על הבית. קרא עוד על גלולות אלו במאמר הגדלת נפח הזרע שלנו.

הגדלת נפח הזרע לשיפור פוריות הגבר

המתנה הגדולה ביותר של הקיום האנושי היא החיים. המילים האלה כבר שחוקות, אבל הן עדיין נשארות נכונות. תארו לעצמכם איך חפץ אחד קטן שכמעט בלתי נראה יכול ליצור חיים. זה כמו כוח מופלא המוטל על כל אדם. זה כוח המחובר באחריות. בכל יום יש אנשים שמתים ונשים יולדות ברחבי העולם. מספר ההרוגים גדל, וכך גם מספר האוכלוסייה.

אומרים שבני אדם נוצרו כמגנים על כדור הארץ. עם זאת, השאלה היא מי יהיו המגינים של בני האדם? התשובה היא פשוטה ופשוטה, הם עצמם. בני האדם הם הגבוהים ביותר מבין היצירות. לפיכך, אין דרך אחרת להרוס את הדור האנושי, חוץ מעצמם בלבד. חיוני לדעת כיצד להגן על עצמו.

גברים לא צריכים לדאוג אם הם חווים בעיות בפוריות הגבר. אסור להם לפתח את הרעיון להיות חסרי תועלת וצלולים ברגע שהם יודעים שהם עקרים. אי פוריות אינה מסמלת גבריות נמוכה יותר. זו בעיה בריאותית שכל גבר צריך להתמודד איתה בכל כוחו. על מנת לדעת את טבעו של מצוקה זו, על גבר להבין לחלוטין את הגורמים המובילים למצב הבריאותי הגברי האמור.

שפיכה מייצרת נפח זרע תקין של 2 עד 5 מיליגרם. שפיכה חייבת לייצר לפחות 40 מיליון זרעונים, כאשר 75% מהספירה הכוללת היא בחיים. כלומר, 25% הנותרים, שהם מתים, נחשבים נורמליים. לכן, גבר צריך לייצר בסך הכל 40 מיליון זרעונים כדי שיוכל ליצור תינוק. כתוצאה מכך, ספירה נמוכה של זרעונים מובילה לבעיות של פוריות הגבר. אז אם אתה צריך להגביר את פוריות הגבר, הדבר הראשון שאתה צריך לחשוב עליו הוא להגדיל את נפח הזרע .

2 אפשרויות לשיפור איכות הזרע 

אם אתה רוצה ללשפר את איכות הזרע שלך, כוח שפיכה ולהגביר את ייצור הזרע אתה יכול לנסות 2 שיטות פשוטות וטבעיות. כמה שזה נשמע בנאלי, אבל הדבר הראשון שאסור לשכוח הוא לשתות מספיק מים טריים, מכיוון שהם חיוניים לתפקוד תקין של כל הגוף. אם אתה חווה התייבשות, תפקודי הגוף שלך אינם נכונים ומספר הזרע יושפע גם הוא לרעה. רמה גבוהה יותר של הידרציה פירושה יותר זרע, ובאותה מידה, הידרציה נמוכה לא תאפשר לך לקבל כמות גדולה יותר של זרע. אם אינכם רוצים לסבול ממנה, שתו כשמונה כוסות נוזל מדי יום. בזכותו תוכלו לייצר את כמות הזרע המתאימה.

אם אתה לוקח גלולות טבעיות לנפח הזרע תוכל לתרום לשיפור איכות הזרע שלך. צמחי מרפא ומינרלים שימושיים רבים כלולים בכדורים לצד שילוב של חומצות אמינו (L-arginine, L-carnitine, L-glycine), חשוב לתוצאה מצוינת ולספירת זרע טובה. בנוסף לכך, הם משפרים את זרימת הדם ובכך משפרים גם את הזקפה, לכן מובטחת לך תועלת כפולה.

אי פוריות גברית: אפשרויות טיפול

יתכן ואתה תוהה אם ניתן לטפל באי פוריות של גברים. כמובן, זה יכול להיות. למעשה, ניתן לתקן יותר מ-50 אחוז ממקרי הפוריות של הגבר. חשוב ביותר בהערכת אי פוריות להתייחס לבני הזוג כיחידה בהערכה ובטיפול ולהתנהל באופן חקירתי מקביל עד לגילוי בעיה. הוכח שככל שבני זוג נשארים בתת-פוריות זמן רב יותר, כך יחמיר הסיכוי שלהם לריפוי יעיל. זוגות רבים חווים חשש וחרדה משמעותיים לאחר מספר חודשים בלבד של כישלון בהריון.

טיפול בשיטות קונבנציונליות עשוי לסייע לבני הזוג להיכנס להריון באמצעות קיום יחסי מין רגילים. ישנן תרופות, אנטיביוטיקה והורמונים שגבר יכול לקחת כדי לעזור בייצור זרע, להיפטר מזיהום או לסייע בחוסר איזון הורמונלי. כמו כן, אתה יכול לנסות ללבוש בגדים רפויים כמו בוקסר או להימנע מג'קוזי, סאונות ומקלחות חמות ארוכות.

זמינים גם טיפולים אחרים, אם כי הם עשויים להיות פולשניים או יקרים מדי. זה כולל הפריה חוץ גופית, הזרעה מלאכותית ושימוש בתורם זרע. הפריה חוץ גופית כוללת הפריית הזרע והביצית של בני הזוג במעבדה והנחת הביצית המופרית בתוך רחם הנקבה. הזרעה מלאכותית, לעומת זאת, כוללת איסוף של זרע והצבתו ידנית בתוך החצוצרות או הרחם הנשי כדי להקל על ההתעברות. במקום זאת ניתן לרכוש זרע תורם אם אין ייצור זרע כלל או שיש בעיות תפקודיות אחרות עם הזרע של הגבר.

אם אינך רוצה לפנות לתורמי זרע של צד שלישי, תסתכל על התוספים שפועלים להגדלת נפח הזרע. הם מגדילים משמעותית את הסיכויים להתעברות על ידי הגדלת נפח הזרע, שיפור זקפה וביצועים.

גלולות פוריות

ניתן להבטיח את פוריות הגברים בדרכים רבות ושונות. בהתאם לכל מקרה, טיפולים ואמצעי מניעה זמינים בדרך כלל. שילוב של אורח חיים פרואקטיבי וגלולות פוריות (גלולות המגבירות את פוריות הגבר), או גלולות לשיפור הפין בלבד תלוי ב כל מקרה בודד. הן הפסיכולוגיות והן הפיזיולוגיות זקוקות לתשומת לב מספקת כדי להפחית את הסיכויים לבעיות זיקפה, והמפתח הוא להישאר תמיד בכושר ובצורה מצוינת.

מצב בריאותי טוב הוא דאגה גוברת בקרב גברים מבוגרים בימינו. מוצרים זמינים מסחרית כמו גלולות פוריות, שירותים כגון אימוני משקולות, פעילויות החל מספורט ועד פנאי וניהול אורח חיים הופכים יותר ויותר פופולריים. להישאר בכושר ולשמור על עליונותם המינית היא לא רק אופנה אלא תרבות מתקדמת ללא הרף. שמפו נגד התקרחות, מוצרי גוף נגד הזדקנות וכדורי פוריות נפוצים כיום כמו קרמי גילוח לכל הגברים.

עבור גברים, מצב בריא של בריאותם המינית חשוב, או אפילו יותר, כמו הקריירה והמקצועות שלהם. חיי מין בריאים נותנים לגברים כמות עצומה של גאווה וביטחון שמאשרים את קיומם היקר בחברה. חוסר זקפה טובה הוא סיוט גדול שגברים יעשו הכל כדי להימנע. חוסר היכולת לספק את הצרכים המיניים שלהם ושל בן זוגם מהווה איום ועלבון גדול. מופעלים מאמצים רבים כדי להימנע מכך, ומגוון אמצעים קיימים כעת כדי להילחם בו; מטיפול בפיקוח רפואי ועד לגלולות פוריות.

גלולות פוריות - במיוחד אלו המגדילות את נפח הזרע - מעודדות מרץ מיני רב יותר וזקפה קשה יותר. הם עשויים מחומרים אורגניים, בעיקר מרכיבים צמחיים, המסייעים לגוף, במיוחד לתפקודי הרבייה שלו, להיות בריא ופעיל. גלולות אלו משפרות את התפקוד הכולל של מערכת הרבייה, המהווה בסיס לביצועים מיניים בטוחים וחסונים של גבר. זוהי דרך מצוינת להשיג אורגזמות ארוכות ואינטנסיביות יותר ולהגדיל את נפח הזרע!!

מרכיבים להגברת הפוריות

עכשיו הגיע הזמן לחזור למרכיבים שכדאי לחפש כשרוצים להגביר את הפוריות. תאמינו או לא, לאנשים רבים אין מושג שהם יכולים לשפר את האורגזמות שלהם. הם מתייחסים לאורגזמות שלהם כאל משהו שניתן על ידי הטבע. זה לא נכון. ישנם מוצרים שמטרתם העיקרית היא לעזור לנו לקבל זקפות מיידיות ואורגזמות ארוכות יותר על ידי הגדלת נפח הזרע והגברת הפוריות. וכל זה יכול להיעשות בעזרת מרכיבים טבעיים.

לקוחות תמיד מעוניינים לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור כספם. הם לא רוצים לקנות מוצרים שלא עובדים או שעלולים להיות מסוכנים לבריאותם. אנו מכירים בצורך זה ושואפים להציע את התמהיל הטוב ביותר האפשרי של מרכיבים ולהמשיך לחקור פתרונות טבעיים חדשים לבעיות שלך.

מרכיבים לייצור זרע

הקבוצה הראשונה של מרכיבים מומלצים מורכבת מאלה שפועלים על המערכת כולה. הנה כמה מרכיבים אפשריים ברשימה זו:

 

  1. מאקה בוטני דרום אמריקאי אגדי שהוכח כמקדם חשק מיני, עוצמה ואנרגיה.
  2. אבץ – אבץ הוא מינרל האחראי על התפתחות ותפקוד תקין של אברי הרבייה ותפקוד תקין של בלוטת הערמונית.
  3. Hawthorne – מכילים נוגדי חמצון רבי עוצמה וביופינואידים טבעיים התומכים בבריאות מערכת הלב וכלי הדם כולה. עשב זה יכול למעשה לעזור לווסת לחץ דם גבוה ונמוך כאחד, בנוסף לפירוק איטי של כולסטרול ושומנים בגוף.
  4. תמצית אוונה סאטיבה - אוונה סאטיבה היא תמצית בוטנית אשר שימשה באופן מסורתי להגברת הכוח, הנפש, הרוח והגוף. הפניות להשפעות המעוררות של אוונה סאטיבה - שם נפוץ קש שיבולת שועל - נמצאו עד לפני 200 שנה בפרמקופאה הגרמנית. מחקרים מודרניים במכון למחקר מתקדם של מיניות אנושית הראו ש-avena sativa מסייעת לעוררות מינית.
  5. Ling Zhi הוא צמח אסייתי הידוע בהשפעותיו האנטי אלרגיות, האנטי דלקתיות, האנטי בקטריאליות ואנטי חמצון. זה גם מגביר את תחושת החיוניות והאנרגיה. אותו הדבר ניתן לומר על טיאן מן דונג, שעוזר לייצב את משקל הגוף ולקדם שינה בריאה.
  6. Fucus Vesiculosus מאזן את תפקודי בלוטת התריס ומגביר את רמות האנרגיה.

לאחר מכן, ישנם מרכיבים המגבירים את רמות הטסטוסטרון.

 

 

מרכיבים לייצור טסטוסטרון

קבוצת המרכיבים השנייה עשויה מחומרים טבעיים הממריצים את ייצור הטסטוסטרון בגוף לפי הסדר כדי להגדיל את כמות הזרע הזמינה במהלך כל סקס.

 

  1. העיקר בין המרכיבים הללו הוא תחמוצת אבץ. אבץ מפורסם בכך שהוא ממלא תפקיד מכריע באיכות ובתנועתיות של הזרע. בין הפונקציות הפחות מוכרות, אך חשובות לא פחות, הן חילוף החומרים של טסטוסטרון ושמירה על פוריות ומרץ מיני. הוכח שהוא מגדיל את מספר הזרע והזרע בתנועתיות ב-80% עד 200% על ידי סיוע לסינתזה של טסטוסטרון.
  2. פרח שוודי - לאבקה, כתא הזכרי של ממלכת הצמחים, יש מוניטין ראויים של יתרון, מרץ וגברינות. הוא מספק את כל הגורמים הביולוגיים המהווים מבשרים להורמוני המין, ומיקרו-נוטריינטים החיוניים למערכות רבייה בריאות.
  3. מגבר טסטוסטרון נוסף הוא Dong Chong Xia Cao, צמח אסייתי שקליפתו משמשת גם להגנה על הלב והכבד מרעלנים מסוימים.
  4. הקבוצה השלישית מורכבת מהמרכיבים המסייעים לך לקבל זקפה קשה על ידי פתיחת כלי הדם וייעול זרימת הדם בגוף, ובמיוחד באזור הערווה. מכיוון שזקפה היא פשוט דם שזורם לתוך הפין, אתה יכול בקלות לראות מדוע זרימת הדם חשובה ביותר לכל סוג של זקפה. אתה יכול גם לראות שזקפת קינג סייז דורשת זרימת דם טובה יותר ומערכת לב וכלי דם בריאה.
  5. Drilizen וHong Hua Fen יפתחו את העורקים ויעודדו את זרימת הדם, ובו בזמן יגנו על כלי הדם והלב עם 4', 5, 7- Trihydroxyflavone ו-San Guo Mu.
  6. Muira puama - עשב ברזילאי זה Muira puama, המכונה גם Murapuama, ידוע בעיקר בזכות העזרה היעילה שלו עם הפרעות זיקפה והגברת החשק המיני וכאפרודיזיאק - אבל הוא גם חומר חיזוק מצוין עבור הגברת רווחה כללית ועייפות נפשית.
  7. תמצית קליפת אורן - תמצית קליפת אורן עשויה להגביר בגוף את ייצור תחמוצת החנקן, חומר כימי המעורב בתגובה המינית הגברית, היא עשויה להיות שימושית גם בטיפול בהפרעות זיקפה.

מחקר מקיף הוביל אותנו למרכיבים הללו, בעוד אינספור שעות של בדיקות אפשרו לנו לזהות את התמהיל הנכון לתוצאות מובילות. זקפות ארוכות וקשות יותר יעלו חיוך גדול על פניו של בן הזוג, בזמן שתוכלו להגביר את הפוריות וליהנות ממין יותר מאי פעם. אין בכך שום סיכון, לא כלכלי ולא בריאותי. כפי שניתן לראות מהרשימה למעלה, כל המרכיבים בטוחים לחלוטין.

הגבר את הפוריות והעוצמה של הגבר

המקרים, שבהם נשים לא רוצות לחיות עם גבר שאינו יכול להרשות להן הנאה מינית, מתרחשים לא פעם בחיינו. בטיחות אינה מספיקה; אנחנו גם רוצים שבן הזוג שלנו יתאים לנו מינית. נשים נוטות יותר להישאר עם גברים שיכולים לגרום להן לבעור מהרצון ולרגש את הדמיון שלהן. ואחד ההיבטים העיקריים של המשיכה של גברים לאישה הוא הכוח הגברי שלהם והיכולות הגבריות שלהם.

זו הסיבה שהרבה גברים לא מחפשים תוסף תזונה או קומפלקס ויטמינים, שיעזרו להם ללהגביר את הכוח הגברי. אבל יש לא רק תוספי תזונה שבהם אתה יכול להשתמש כדי להגדיל את נפח הזרע. יש גם דרכים ואמצעים אחרים. ראשית, שקול מולטי ויטמינים שיספקו לאורגניזם שלך חומרים מזינים נוספים החיוניים עבורך, במיוחד אם אתה עובד קשה או מנהל אורח חיים מתיש.

אתה צריך לשתות הרבה מים צלולים בכל יום. אימונים גופניים יכולים לעזור לך גם אם הם קבועים. שקול את הדיאטה שלך בזהירות רבה. נסו להפחית את כמות ההמבורגרים ודברי מזון מהיר אחרים, אך הגדילו את כמות המוצרים הטריים והטבעיים. נסה לווסת את הרגל העישון שלך, אשר אומר רע על ספירת הזרע, כמות הזרע והחשק המיני באופן כללי. אותו דבר ניתן לומר על אלכוהול. שתו אותו בפרופורציות רגילות. חשוב מאוד שתהיה לך מספיק מנוחה ורגיעה. לישון כמה שאתה צריך. וסקס קבוע הוא מרכיב חובה. תיהנו ממין טוב ורמת ההורמונים תעזור לכם להיות בכושר טוב.

בין מגוון האמצעים הזמינים המגבירים את הכוח הגברי, תוספי מזון טבעיים הוכחו כיעילים. אתה יכול לבחור בכל דרך. אבל כך או אחרת, כדאי להתייעץ עם הרופא לפני קבלת החלטה. לפיכך, אם את מבינה שאת צריכה להגביר את הכוח הגברי שלך, פשוט תאזרי אומץ לעשות את הצעד הראשון ולבחור את השיטה שהכי תתאים לך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פתיחת סודות הליבידו הנשי: מדריך מקיף לבריאות מינית נשית

נשים רבות חוות בעיות בחיי המין ומחפשות את הפתרונות. הבעיה היא שאתה יכול למצוא בקלות מוצר לשיפור הגבר: מוויאגרה ידועה ועד לכל הכדורים והקרמים הצמחיים האלה. למרות שאפשרויות אלו אכן מגבירות את החשק המיני הנשי, הן מיועדות ומנוסחות לגברים ועלולות לגרום לתופעות לוואי. הסיפור שמאחורי החשק המיני לעתים קרובות בעיות , הקשורות לקיום יחסי מין, מפחידות גברים כי הם לא מכירים כיצד להתמודד איתן וכיצד לתקן את המצב. חברות תרופות שונות מרוויחות באופן בוטה מהרעיון הזה על ידי מתן גלולות לשיפור גברים לגברים שעסוקים במערכות היחסים המיניות שלהם. עם זאת, ניתן לראות תלונות על חשק מיני נמוך גם אצל נשים, במיוחד בשנות ה-40 לחייהן. מצב זה מתבטא ברוב המקרים באיבוד מהיר של עניין ו/או אנרגיה לפני שהנקבות מגיעות אי פעם לאורגזמה. בעיה זו מטרידה נשים וצומחת לגורם המאיים על ההרמוניה של מערכות יחסים. לעתים קרובות מאוד קיומה של אישה סטנדרטית מלא ב בעיות רבות, אשר עשויות להיות הגורם להן במציאות חברתית, חוויות רגשיות ובריאות גופנית. לנשים יש לא מעט בעיות רגשיות וחברתיות עם משפחותיהן הנוגעות לחובותיהן. לנשים יש הרבה משי

ליבידו נשי נמוך: הבנה והתגברות על הפרעות בתפקוד המיני הנשי

במהלך שנים רבות קיבלו גברים הזדמנויות רבות לפתור את הבעיות בהן נתקלו באינטימיות. הירידה בחשק המיני יכולה להיות דוגמה לבעיה שהם עלולים להתמודד איתם. נשים סובלות לעיתים קרובות מאותן בעיות, אך מקרים אלו אינם נדונים בגלוי ונראה כי אינם קיימים. זה לא כך. הם קיימים למרות העובדה שלא מדברים עליהם. נשים גם נוטות לפתח הפרעות בתפקוד המיני, זה נקרא הפרעה בתפקוד המיני של נשים. נערכו מגוון של סקרים ומחקרים ורובם הגיעו למסקנה שבעיות בתפקוד המיני הנשי, בעיות בחשק המיני הנשי , וחוסר שביעות רצון מתמשך הורסים בהדרגה את כל חיי המין וזה מביא למכשולים רציניים ביחסים בין גבר לאישה. זה יכול אפילו לגרום לסיום הקשר. אז ההשלכות השליליות יכולות להיות מאוד חמורות והרסניות. כשגילו את הסיבות לתפקוד המיני הנשי, כולם הסכימו שמקרה זה דורש התייחסות מיידית ויש להתייחס אליו בזהירות מיוחדת. כל כך הרבה עומד על כף המאזניים ולכן יש צורך בטיפול לשיפור הנשי. קשיים עם ירידה בחשק המיני קשיים עם ירידה בחשק המיני , יובש באיברי המין, חוסר גמישות כמו גם ירידה בגירוי המיני עלולים להיגרם מהרבה דברים מלידה ועד תרופות רגילות להצטנ

מה זה אקנה? סקירה מקיפה של אקנה, פצעונים ונקודות שחורות: תסמינים, גורמים, אפשרויות טיפול.

עם כל הדיבורים האלה על אקנה, כדאי שננסה להגדיר קצת את המצב. אקנה הוא השם הנפוץ לנקבוביות שנסתמות על ידי סבום (הידוע גם כראשים לבנים ונקודות שחורות), פצעונים, גושים או ציסטות שיכולים להופיע על הפנים, הצוואר, הכתפיים, החזה, הגב, הזרועות העליונות והרגליים העליונות. רוב בני הנוער וחלק ניכר מהמבוגרים סובלים מאקנה לפרקי זמן ממושכים יותר או פחות. המצב אינו מוגבל לכל קבוצת גיל, גזע או מין. זה משפיע על מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. הבעיות הגדולות ביותר עם אקנה הן המראה הלא נעים של פצעונים והצלקות שהם עלולים להשאיר מאחור. סוגי אקנה למרות ש פצעונים הם ללא ספק הצורה הנפוצה ביותר של אקנה וזו שרוב האנשים צפויים להיתקל בה או לסבול ממנה, כדאי שתדעו שיש גם צורות אחרות. הצורה הפשוטה ביותר היא אקנה וולגריס, הכוללת רק קומדונים, הנגעים הפשוטים ביותר. נגעים הם כתמי עור קטנים המושפעים מאקנה, אם כי המונח "נגע" אינו מוגבל לשינויים שנוצרים על ידי אקנה ברקמות העור. נגעי אקנה הם הצורה החיצונית של קומדונים, זקיקי החלב סתומים על ידי עודף חלב. קומדונים ידועים כנקודות שחורות ולבנים, תלוי אם הנק